Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 nå har hun gått med små-vondter siden søndag.var til sjekk igår for hun trodde vannet hadde gått..men neida..hadde 2cm åpning og ble jo selvfølgelig sendt hjem igjen...opp igjen i dagtidlig..ikke noe forandring..men litt sterkere mensmurringer..så i 14-tiden tok det seg kraftig opp,kom opp på kk med 3cm..men ble ikke sendt hjem siden riene var såpass sterke...men det går jo ingen vei..nå har hun lagt i ca 7 timer..og er "bare" 6cm...jm vil sette henne på drypp,,,men en lege nekter...blir sååå sint... søster er jo helt utslitt stakkars...og kjempesint...først ville hun ha meg med..men så kastet hun meg ut..hehe... så nå sitter jeg her og venter på oppdateringer...
BettyBoob Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 herregud, må jo sette stakkars jenta på drypp! uff, håper noen har tatt til vettet, hun kommer jo til å slite seg helt ut jo!
Expat Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 DA blir det vel epidural og drypp snaaart, da...
olla Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 en lege nekter?? har aldri hørt om det, de kan vel ikke bestemme det vel. Jeg sa at jeg ikke visste om jeg orka med førstemann, var så trett, fikk drypp, hadde den ikke på til å begynne med, men den siste timen, da det stopte litt opp.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 trodde og det var jm som bestemte sånt...så vet ikke hvorfor jeg...
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 hun har fått drypp:D åhh..nå må tlf om at hun har født komme snart...*utålmodig*
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 æsj stakkars, hadde rier i 2 døgn selv og det var langt ifra morsomt... Men hvis hun ikke har hatt "ordentlige" rier så lenge så er vel det grunnen til at legen ikke vil sette drypp, 7 timer fra 3 til 6 cm er vel ikke såååå lenge eller? har jo hørt at fødsler som blir satt i gang med drypp blir litt værre, kanskje derfor legen ikke vil...
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 er vel ikke lenge-lenge..men lenge nok;) men syns sååå synd i henne..nei nå mååååååå nurket komme snart..får jo ikke lagt meg før jeg vet noe..hihi:)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 bra hun fikk drypp hvis det var det hun ville da er slitsomt med rier som bare varer og varer.. tenk, nå er det ikke lenge til du blir tante
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Stakkars ja.. Blir spennende her.. Om hvordan det går.. og om hun har født.. Jeg får gratulere deg så masse som skal bli tante til nr 2..
Twig Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer tante regner med barnet har kommet nå eller i løpet av natten
mammaen til G & A Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Regner med du er tante naa, saa sender over en stor gratulasjonsklem til deg=)
'utakknemlig bitch' Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer som tante på ny om barnet er kommet nå
Mockanin Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 jeg også regner med at bebisen har kommet i løpet av natta.. Grattis som tante igjen da :-) At det er slitsomt å gå i flere dager med rier vet jeg alt om. Vannet mitt gikk lillejulaften og sønnen min ble født på natten til 3.juledag. Hadde rier i hytt og pine etter at vannet gikk. Umulig å få sovet og umulig å få slappet av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå