Anette med nr 3 i magen Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 non som har fått barn med pergo kur ? skal begynne på første kur den 5 juli , noe flere som skal det ?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 dytter litt på denne jeg, for dette lurer jeg på oxo Har min første pergo kur denne pp...
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Hei! Jeg går selv på pergo. Har hatt min 2. doble kur. Om dere går inn på forumet "PCOS-debatten" finner dere mange som går på pergotime, for det er jo stort sett vi som har polycystisk ovariesyndrom som trenger Pergotime, for å hjelpe egga til å modnes.....
sineline Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hei. Jeg ble gravid på første pergo-kur, vanlig dose. Har prøvd å bli gravid i tre år og jeg har ikke pcos, men jeg jeg fikk påvist på blodprøver at jeg ikke hadde eggløsning. I tillegg hadde jeg for stor produksjon av et kjønnshormon noe som gjør det vanskelig å bli gravid. Men etter første kur var jeg altså gravid, uten å ha hatt en eneste positiv eggløsningstest i den perioden. Nå er jeg 6+3 og ubeskrivelig kvalm, så dette lover bra... Lykke til dere på pergo!! Jeg har klokketro på dette preparatet!! Det blir nok spirer på dere skal dere se!!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Det er en ting jeg ikke skjønner helt.. Jeg har prøvd i 9 måneder som det står i nicket mitt.. Og når jeg var hos gynekologen så sa ho at jeg hadde fine egg og ingenitng var galt.. hvorfor fikk jeg da pergotime så fort? Kan hun ha sett noe tegn til noe?? For hører bare om de som har pcos og andre ting som får pergo.. Ikke at det er noe galt i at jeg fikk det, for da har jeg enda større tru på at det skal klaffe denne måneden!
Veldig spent.. :) Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Dette er kanskje et domt spm, men hva er pergo eller pergotime?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 pergotime (oxo kalt pergo) Er tabletter som skal sette i gang eggløsninga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå