pandabjørn Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 og hva betaler dere pr gang? vi skal begynne med vaskehjelp i slutten av juni, hun skal komme hit 1 gang pr uke å ta gulver, støvsuge og tørkestøv...hun skal ha 100,- timen og det synes jeg er en grei pris, blir kanskje 300 kr uka. vi har 2 etg med tilsammen 125 kvm... tenkte jeg skulle benytte meg av et slikt tilbud siden jeg er 4mnd på vei og har en gutt på snart 15 mnd..og da er det greit å slippe å vaske selv, selv om det har vært sambo som har gjort det hittil
niros Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ja, vi har vaskehjelp. Du har jo valget mellom svart eller hvitt, og 100 kroner tror jeg er en veldig god pris. Har flere venninner som betaler sin vaskehjelp det samme som deg og har aldri hørt at noen får det lavere. Vi har hvitt og betaler litt mer, men det er uansett den beste luksusen du kan unne deg. Det er verdt det!
pandabjørn Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Hun som kommer for å vaske hun driver eget vaskefirma, men jeg fikk det nok litt billigere siden hun leier leilighet av min mamma synes 100 kr time er en grei pris også..
nicco Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Har jo mannen min, og han er helt gratis. Vi har 5 unger og 430 kvm, men når vi hjelper hverandre går det utrolig bra.
*Lenn* :-)) Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Vi har vaskehjelp hver 14.dag.(svart) Vi betaler henne 400,-kr pr.gang og da vasker hun hele huset (ca 185 kvm, 3 etg). Hun er supereffektiv og bruker et par timer på hele huset (har ofte med seg en til å hjelpe seg...) Det er vel verdt pengene Beste investering vi har gjort siden huskjøpet
Fabelaktiv Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Vi hadde ei som vasket hos oss.. 130 kroner timen.. en gang i uka. Hun var ikke den flinkeste men det var deilig uansett skal ha det igjen ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå