Gå til innhold

hvor mange uker var dere da dere fikk vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 15 uker på fredag, og skal på 16ukerskontrollen hos jordmor når jeg er rundt 16 uker, det er en privat jordmor som har ultralyd:)

tror dere vi får vite om det er en gutt eller en jente som ligge i magen min da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ho ser d. Jo d gjør ho sikkert for d er jo mellom uke 16 og 18 d er vanligst me ultralyd...Jeg så d jo selv i uke 17-18...

Skrevet

kune de se det tydelig da?:)

Skrevet

jeg fikk vite det i uke 18...

Skrevet

1 var jeg 19nde uke

2 18nde uke

3 21 uken, på grense til å få ul faktisk

nå skal jeg midt mellom 18 og 19nde uke

Skrevet

Jeg fikk vite at jeg skal ha gutt i 12 uke, da jeg var hos spesialist i fostermedisin på ullevål. Fikk kjønnet bekreftet i går. 18 uker på vei nå.Men det er jo enklere å stadfeste når det er gutt!

Skrevet

Med førstemann var vi på ordinær ul i uke 20 - tydelig gutt.

Denne gangen var vi på ordinær ul i uke 17+6 - jente. Vært på to ul`er etter det som bekreftet det.

Skrevet

Jeg fikk vite det i uke 14 av en spesialist på området (han så det på et bein i bekkenet) 95% sikkert! :) Og helt (99,9%) sikkert i uke 16+5...

Skrevet

vi fikk vite:

nr1.uke 17+6 på ultralyd

nr2.uke 20+0 på ultralyd

nr3.uke 17+4 på ultralyd,men usikker på om jeg kan stole på den jeg da,for magefølelsen sier motsatt;o)

Skrevet

Fikk vite på Ordinær UL da jeg var 18+3 uker på vei.

Altså, gutt. hehe

Skrevet

fikk vite kjønn etter 12 uker. men om det stemmer, gjennstår å se! sier han det samme til fredag, må jeg nok gå ut ifra det :-)

Skrevet

Vi var på ul i dag. Fikk vite at jeg var kortere enn antatt. 15 + 6 dager. Da fikk vi beskjed om å komme igjen, fordi babyen er for liten til at hun kan stadfeste termin og kjønn...

Hadde forøvrig en vidundelig jordmor som gjorde opplevelesen av å se den lille - fantastsik! :-)

Skrevet

Fikk vite det i uke 12 og bekreftet på den ordinære - så får vi se hva som kommer ut da...

Skrevet

fikk vite det 19uker på vei =)

Skrevet

jeg fikk vite det allerede 9+5 jeg.. smule tidlig men det er jo han som er spesialisten, å han sa det var en gutt, ble VELDIG overrasket om det ble jente.

og når han viste åss så så det jo ut som en tiss der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...