Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Fikk vite fredag at jeg hadde 2 cm åpning og at livmorhalstappen var moden. Slimproppen gikk lørdag, men ingenting mer har skjedd. Noen som vet hvor lang tid 2.gangsfødende kan gå med såpass åpning? Begynner å bli rimelig utålmodig, ble "lovet" fødsel senest mandag...
2småihus!:) Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ei venninne som akkurat fødte, men hun var førstegangs da...uansett, hun gikk med 2 cm åpning i akkurat en uke før riene kom og fødselen startet!
Louise-and3girls Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er tredjegangsfødende og har gått med 2 cm. åpning i to uker i dag. har 5 dager igjen til termin og det virker ikke som om det skal skje noe ennå. Er fryktelig lei nå.
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Med andremann gikk jeg tre uker med 2 cm åpning etter at jeg hadde vært på føden og trodde fødselen var i gang. Ikke moro, nei. Men tror det hører til sjeldenhetene. Det går nok fortere med deg!
varg veum Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 kan gå leeenge..en jeg kjenner gikk med 3 cm åpning i 5 uker....blæææ ikke for å ta motet fra deg altså-.-hehe
nicco Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg gikk med 2-3 cm i 6 uker etter at slimproppen hadde gått, gikk 11 dager over termin.....var 5.gangs da, men likevel. Normalen vil nok være rimelig raskt vil jeg tro.
Bolla Pinnsvin Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Dette er tydeligvis veldig individuelt... Når jeg fødte første gang var jeg på kontroll på en torsdag(13 dager over termin).Da hadde jeg 3-4 cm åpning og skjønte ikkenoe fordi jeg ikke hadde hatt noen smerter.De trodde ungen var ute innen ett døgn,men lørdagen etter(15 dager over tiden) var jeg på ny kontroll og ingenting hadde skjedd..De satte igang fødselen og gutten var ute etter 6 timer. Med nr 2 gikk jeg fra 0-10 cm åpning på litt over 1 time! Uansett så kommer babyen din snart nå.Skjønner godt at det er frustrerende å gå å vente sånn....Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå