jente,jente, ? Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 vet ikke om noen side, men vet at tatooica i sarp er veldig flinke. Etter bryllupet skal jeg bestille tid der og ta en liten en på ankelen med intinalene til jenny Gleder meg. Har skrevet en del mail med de, og de sier de har masse bokstavforslag liggende der
Jenny-penny Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 mads skal gjøre det i utdrikningslaget sitt! han har hatt lyst lenge, så blir spennende når han nå MÅ. hihi. Blir JK ( jenny karilne, eller jenny og karine) hihi
jente,jente, ? Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 så artig da Hvor på kroppen skal han ta da?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Alle tatoveringsstudio bør ha alle mulige skrifttyper liggende. Du kan bare åpne et tekstbehandlingsprogram selv, og finne frem til en skrift du liker, så gir du beskjed til han/hun som skal tatovere deg om hva du ønsker. De har som regel enda flere skrifttyper på sine programmer dersom du ikke finner en du synes er fin. (Gubben driver tattoostudio og det går mye i skrift for tiden.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå