Vekt 75 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Ser at du giftet deg i Thailand og har noen spørsmål ang det. Vi skal gifte oss 31 januar 2008. Hadde du med kjole og hvordan pakket du den i så fall? Jeg har ikke is i magen til å få sydd kjole der nede. Hvordan ordnet dere alle papirene med den norske ambassaden og oversettelsen og alt det der? Vi har tre barn og de skal jeg få sydd klær til + mannen min. Noen erfaring ? Gleder meg sånn. Hadde dere fotograf som tok bilder under og etter vielsen? Fortell gjerne meg om alt hvis du vil. Ikke så lett å finne info om andre norske som har giftet seg på en strand i Thailand
kompemor Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg fikk sydd kjole der nede, tar ikke lang tid, men blir ikke nødvendigvis AKKURAT slik du har tenkt. Ta i tilfelle med deg bilde av kjolen du vil ha sydd så bruker de den som utgangspunkt. Hvor skal dere vies, jeg har en skredder og organisator å anbefale om dere skal gifte dere i samme område som vi gjorde. Vi hadde med klær til minstemann (var bare 5 mnd) og fikk sydd til datteren vår på tre år. Hun hadde lik kjole som meg, bare rosa. Er så mye å fortelle om... var en fantastisk opplevelse!!! og Thaiene er jo så vennlige...
Vekt 75 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har kjøpt kjole her hjemme, men tenkte å få sydd make til minsten som da er nesten 2 år. Guttene våre tenkte jeg å være make til pappaen og dette syr vi der nede. Hva måtte dere betale? Vi skal på en liten strand på Phuket, og vi har kjøpt en bryllupspakke gjennom ett hotell. Det er på stranden til det hotellet vielsen skal være og de ordner alt. Ellers takk for tilbudet. Jeg regner ikke med at alt blir akkurat slik som jegf har tenkt men det kan jeg ikke forvente heller. Hadde dere noe familie med? Vi skal ha de nærmeste men de betaler det selv.
kompemor Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Min søster var den eneste som var med, og si inviterte vi på sparket en norsk familie som vi traff der nede. Hva med fotograf og frisør er det med i pakken? Det var de to ting som var størst utfordring, eller dårligst resultat av for oss.
Vekt 75 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Ja frisør og fotograf er med i pakken og håper det er proffe folk. Vil jo ha bilder som et minne for livet. Jeg får frisør som kommer på hotell rommet kl 3 og ordner håret og sminker meg, Var dere i Bangkok på ambassaden med papirene fra norge?
kompemor Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Vi var på Jomtien Beach og sjømannspresten viet oss. Hvis jeg var deg ville jeg krevd/ betalt ekstra for en prøvetime hos frisøren og jeg ville tatt med egen sminke. Hårfrisyrer og sminke går i en litt annen stil en det som passet meg, og vanskelig å endre på når du sitter der på den store dagen. Jeg holdt på å bli seende ut som en Dragqueen, ikke noe moro. Jeg må legge meg nå, men om du har en mailadresse kan jeg godt sende deg tlf nr mitt så kan du ringe om du ønsker det.
Vekt 75 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg liker ikke å legge ut mailadr min på forum pga sperm men du kan gå inn på www.bjordal,com og på kontakt oss så finner du mail adr vår der
kompemor Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Så morsomt! Jeg var inne på deres sider før vi drog i vinter. Vi var i Thailand ca 2 mnd i vinter. Helt vidunderlig. Jeg sender deg en mail med tlfnr. så kontakter du meg om du ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå