SunRoad. Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Håper den er bra iallefall, for vi har nettopp kjøpt den. Men har ikke begynt å bruke den ennå...
Mona2 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Synes det er en fin trille, jeg. Enkel og grei og lett å ta med seg. Dessuten er det jo under 1000 lappen for den,da... Eneste du skal være obs på er at hjulene kan fort begynne å pipe litt, så du må være flink å smøre de med sånn silikonolje eller noe. De gjorde det for meg i butikken når jeg kjøpte den, så mulig de selger det der.... Vi hadde med vår til junior på 19 mnd til syden, og han sover også i den i barnehagen, da jeg er gravid i uke 33 og ikke orker å bære den tyngre vogna ut og inn av bilen hver dag....
Harald Ripultfør Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Hvor stor/liten blir den når man klapper den sammen? Sånn i forhold til en vanlig kombivogn?
Mona2 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Veldig mye mindre og mye lettere. Hjulene er jo små og tar liten plass. Sammenlignet med en quinny eller Simo, tar den under halvparten av plassen i bilen.
Harald Ripultfør Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Så bra =) Tusen takk for svar! Da blir det nok den!
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 kan ryggen på den legges helt ned?
Harald Ripultfør Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2007 Men hvordan er hjulene egentlig? Sånn til trilling på asfalt og inne på sentere.. Ikke skog om mark liksom.
Tommage♀♂ Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Elendig! Dårlig å kjøre, knirker som et uvær og tar stor plass. Har stuet den bort og erstattet den med en Brio Racer som har skikkelige hjul,fjæring og tar like stor/liten plass
Kreps-77 Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Enig med Tommage. Syntes den var så elendig at jeg gav den til Fretex.
mammmamia ** Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Enig! ELENDIG..! Synes den er dyr i forhold til kvalitet, ville mye heller sett på Titanium Baby, BabyDan eller Reflex sine triller..! Blir stor og flat sammenlagt, knirker som et uvær, hele vogna blir skeiv, hjulene låser seg, sittedelen er liten osv osv osv...
♥2 små gull♥ Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Den er fin som "sentervogn". Liten og lett å slå sammen, ypperlig til å ha med på kjøpesentre. Men går aldri tur med den, det har jeg prøvd en gang, og da gikk hjula til alle kanter og var helt håpløs. Så det funket dårlig. Så jeg har min vanlige vogn stående hjemme til å gå tur med, også har jeg Carena Easy liggende i bilen. Jeg syntes det funker veldig fint hvertfall.
♥Snulder Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 Synes den er helt OK jeg! Lett å slå sammen, tar liten plass i bagasjen.
babymaker skal ha en jente til Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 helt ok vogn. finnes bedre og finnes verre! vi har den og syns den er lett og trille og enkelt og slå sammen ) det er jo ikke den som blir brukt aller mest så derfor valgte vi og ikke bruke masse masse penger! den er vert 900kr iallefall! ) alt i alt så er jeg fornøyd!
Gjest irismor Skrevet 13. juni 2007 #18 Skrevet 13. juni 2007 Veldig fornøyd med vår Carena Easy. Bruker den som sentertrille og når vi er ute å reiser. Lett og løfte, tar ikke stor plass i bilen. Ryggen kan legges helt ned, og du kan bøye ned "fotbrettet". Liker også at det satt fast seler i vognen. Jeg liker også at myggnettet og regndrekket vi har til vår Simo kombi passer til Carenaen.
*Rutletutt* Skrevet 13. juni 2007 #19 Skrevet 13. juni 2007 Veldig bra trille - veldig pluss med full liggestilling og stor handelkurv og koppholder:o) Minuset med den er at fremhjulene er veldig glatte, så jeg syns den er vanskelig å manøvrere inne på kjøpesentre hvor det er glatte fliser - da sklir hjulene liksom oppå flisene....(
Gjest irismor Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 Vet ikke hvor du bor men nå som det er byfest i Lillestrøm så får du kjøpt den til 799.- i lekebutikken på senteret.
Harald Ripultfør Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 13. juni 2007 Huff så mange delte meninger =S Jaja.. Skjønner jo at den ikke har topp kvalitet når den er så billig, men kan man ikke gå en vanlig liten tur med den engang? på asfalt?
It's all about me Skrevet 13. juni 2007 #22 Skrevet 13. juni 2007 Joda du kan gå mange vanlige turer med den. Jeg har brukt den som hovedvogn i 1.5 måned i fjor høst, og det gikk veldig greit det. Trille mye ute og inne på sentre uten problem. Det eneste negative med den er at den er litt stiv så du må ta i litt mer for å svinge med den enn med andre vogner med svingbare framhjul. Og så må du sette en fot på stangen som går mellom bakhjulene for å vippe den opp på kanter. Men begge de tingene blir en vane. En grei vogn for en billig penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå