Gå til innhold

Stakkars store jenta mi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på skoleavslutning/grilling i kveld med hele skolen. Hadde vel vært der i 10 min da mellomste kom springende og sa at storesøster (8 år) blødde neseblod. Jeg styrtet ikke akkurat dit, for hun blør lett neseblod. Tok med meg litt papir og gikk bort til henne.

Hendene, og klærne og fjeset så ikke akkurat pene ut... Hun hadde dinglet etter bena på en stang og mistet fotfeste. Ramler med fjeset først, ikke langt ned, men skrubbet haka og panna, slo nesen og hadde bitt seg skikkelig på leppa. Pappaen tok henne med hjem for å skifte, men hun ville ikke tilbake etterpå. Ikke hjalp det engang at jeg lokket med at bestevenninna hadde kommet. Skjønte det da jeg kom hjem selv. Så ikke noe godt ut med rød og litt hoven og blodig nese, skrubbsår på haka og to skikkelig hakk i leppa (innsiden) etter tennene. Hun satt i sofaen og sa tv med pappa da.

Bra at det ikke ble dype sår i fjeset som kunne gi arr, men hun ser nok ikke like pen ut noe dager og jeg synes veldig synd på henne. Hun gledet seg så til avslutningen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, stakkars store, lille jenta di. Typisk at sånt skjer på sånne dager hvor man bare skal ha det gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...