Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Åh jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal. Jeg kan masse saker for å unngå å få halsbrann i utgangspunktet,så det trenger jeg ikke.. Jeg trenger noe tips som slukker brannen NÅ. hehe. Jeg har spist banan,drukket melk og spist for mange gaviscon. Halsbrannen vil ikke gi seg. Jeg har ikke love harts. Hjelp meg før brannen utvikler seg.. hehe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Hahahahanå ler jeg godt av meg selv... når jeg leste hva du skrev så tenkte jeg at det var en sånn kommentar som har fabian i hotell cæsar sa... hihi.. men drikke oboy da.. jepp, da skal jeg hive i meg et glass.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Ligg med hodet høyt i tillegg!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 takker for tips... drikker oboy og sitter oppreist i sofaen:) håper det gir seg snart, er noe dritt altså.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 jepp.. Trultemora.. du er min helt i kveld:) Nå er brannen slukket,ihvertfall for en liten stund,men guuuud så herlig.. hehe. takker og bukker for hjelpa.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Så bra!!!! :D:D Ingenting som føles så godt som å hjelpe andre vettu!!! Får håpe det holder seg en stund nå da :D:D
Turid Laila Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Bare et lite tips, hvis du spiser for mange garviscon så har de motsatt effekt og lager mer syre i magen. Det sa JM til meg, for jeg lurte på om den anbefalingen om 1-3 stk var per gang man brukte det eller per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå