Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Går bedre med krampene hans nå, han har fått økt dose epilepsi-medisin. Så han er mye roligere. Han spiser mer og mer fra flaske, men det meste av maten går inn i sonden enda. Vi skal vurderes ift operasjon av leppe-spalten i første omgang (da må vi til Bergen). I morgen skal vi (hvis han er i form til det) ta han med oss hjem en tur. Vi må begynne å venne oss på å ha han mer og mer alene, selv om hjemreise er langt fram i tid. Han er et sosialt vesen, han liker å være oppe i armene, og roer seg godt når vi går rundt på gulvet med han.. Da koser han seg! Og så liker han å ligge i armene eller i vogna ved siden av kaffebordet pleierne har inne på kuvøsen og høre på "sladderet" deres.. =) I dag da jeg dro satte jeg han fra meg der så han kunne være med på ettermiddagskaffeslaberaset deres.. =)
Monajenten Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Åhh så godt å høre!! Jeg tenker mye på dere. Mikael er en tøffing og jeg blir nesten stolt av han selv, snakk om å bli engasjert i mennesker man ikke kjenner:) Lykke til, og så flott at det går fremover. Kan jeg spørre om han er stabil, eller om det fortsatt er livstruende?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Ikke umiddelbart livstruende nei, men alt kan jo skje.. Man vet aldri! Diagnosen er "potensielt dødelig" står det i papirene. Dvs den er dødelig til syvende og sist, men det kan gå lang tid. Han ser ut som en som ikke har tenkt å gi seg iallefall!! Spurte legen en dag om han kunne gi meg en antydning (vet at ingen kan gi det men spør likevel). Var det snakk om 2 år, 10 år, 20 år?? Alt det og alt imellom sa han.. Og la til +/- litt også.. =)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 takk for oppdatering....tenker på dere vet du:) Klem til Mikael!!
Cat.68 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Så flott å høre ifra dere. Han er virkelig en liten tøffing deres Mikael. ;o))
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 *heia Mikael* sier jeg også=) Godt å høre at det er bra etter forholdene=)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Så bra alt går bedre med den lille kjempen Mikael! Han var jo bare *NYDELIG* - så bilder av vakringen på profilen din:) Utrolig skjønn og vakker liten gutt. Lykke til videre! Mange klemmer fra
Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Jeg syns dere er utrolig sterke, og unner dere alt godt i fremtiden.
ZamZam Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Såæ koslig å høre at alt er bra med dere! Tenker masse på dere, lykke til vidre!!!!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Så flott at det går bra med Mikael. Han har det nok så bra at han har bestemt seg for å bli hos dere leeenge Kameraten til min ene sønn er født med åpen gane og leppe +++, har et sjeldent syndrom. Han ble operert første gang når han var liten, og nå senere. Syns det har blitt veldig bra Jeg så han da han var 3 uker gammel og forandringen frem til nå er enorm ift gane og leppe. Lykke til med lillegutten og deg !!!
silhah og emilie Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 det er så godt å høre fra deg:) må bare si lykke til videre og som andre før meg sier jeg heia mikael
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå