*Vetlis* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Var på Obs med mannen og sønnen min på snart 5 år. Vi tusser rundt å ser på litt forskjellig, mens sønnen min sto pal ved lekene som vanlig :-) Så hørte jeg plutselig noen som ropte mamma!!!!!!!! mamma!!!!!!!!!!!!!!!1 mamma!!!!!!!! Å jeg løper for jeg trodde han hadde gått seg vill? Men neida, han sto pal ved lekene fortsatt han... med buksene på knærne og snoppen hengene! Så sier han: Mamma jeg klarte ikke å holde meg lenger jeg har bæsja på meg!!!!!!! Å der sto han da med buksa full av dritt helt ned på knærne og folk som sto å holdt på å spy og le om hverandre! VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doffine Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Sorry at jeg gjør dette, men.... hahahahahahahahahahahahaha LOL.. Dette er noe av det artigste jeg til dags dato har hørt... Kan virkelig skjønne pinligheten din.. men jeg klarer ikke å gjøre annet enn å le med dere....
AnnCoglillepinky=) Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Uff da... Så utrolig kjipt. Måtte le litt...hehe. Merkelig med de barna innimellom. Han synes sikkert det var en god idé å ta av seg buksa. hehe.
*Vetlis* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Uff, ja jeg hadde litt vondt av han der han sto med sad Sam ansiktet sitt :-( Men lurer jo på hva folk rundt meg tenkte å da? Sikkert noe sånn som stakkars unge... hvor er mora hans liksom??
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hva gjorde du da???? Sitter med haka på fanget, den bare datt ned..... Stakar dere!
*Vetlis* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Hmmm.... vi handlet ferdig satt oss ned på kaffen å tok litt kake og kaffe, så reiste vi hjemmover, stakk en tur innom noen venner og grillet, så var det hjem å vaske av bæsjen :-) Neida, vi dro på buksa og gikk på stellerommet, heiv trusa i søppelen og vasket så godt vi kunne :-)
april d. Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Utrolig morsomt, Vetlis! Jeg lo godt mens jeg samtidig syntes veldig synd på sønnen din. Jeg likte spesielt godt den kommentaren din om at folk sto og lo mens de nesten kastet opp! Du skriver så utrolig morsomt! Den historien blir nok morsom å dra opp igjen om en ti års tid. He he.
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Å jeg som syns det var pinlig at sønnen min bæsja på lekeplassen i går... hahahahaha:))
doffine Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Når jeg går forbi leke avdelingen på obs lillestrøm, vil jeg med en gang tenke på denne historien.. Selv om det ikke er der dere var antageligvis.. Stakkars liten også da.. Er ikke enkelt å holde det en ikke har i handa....
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 hi hi hi hi hi hi hi hi sorry.. men .. hi hi hi hi hi hi hi Glad det ikke var meg ja..
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2007 Ja uff, det føltes ikke bra!!!! Stakkars lillle ungen min! Hmmm.... Doffine, Jeg har enda ikke glemt den historien din , den gangen du skulle kjøpe kylling! Så jeg tenker på deg hver gang jeg spiser kylling faktisk haha!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Nei! Å fyttekatta,Vetlis,så jævlig flaut!!!!!!!!!!! Oi oi oi,hadde bare stukket av,jeg! Stakkar guttungen da,må jo vært helt fortvila der han stod....:-( Ha-ha,den kyllinghistoria med rundstykkene til doffine husker jeg godt!
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2007 Ja inte kul! Ja jøss, kunne gjort det å latt gubben stå igjen med dritten hehe! Tror han dreit i det egentlig? Var mest ubehagelig tror jeg hehe! Ja glemmer ikke den historien så fort jeg heller tass, tass!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Ja,hva skal man gjøre,liksom! Gjort er gjort,og lort er lort! Godt at det er litt poppis med baggy bukser da;-p
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2007 Ja dessverre :-( Men har sett mange sånne ulykker i butikker rundt omkring! Et lite tips til dere andre foreldre: Når ungen sier at mamma, jeg må bæsje! Så løøøøøøøøøp å finn nærmeste do. Ikke si noe så idiotisk som neida du klarer å holde deg litt til, for som regel så klarer de ikke det :-(
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 Når de sier at de må bæsje eller tisse,så er det vel egentlig for sent! tror jeg kommer til å spørre hele tida! "må du på do?" "er du sikker?" Aldri fått med meg sånne ulykker,heldigvis. Er redd jeg hadde spydd tvert,mtp den formen jeg er i nå! (kasta forresten opp igjen igår kveld,jippi....)
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 13. juni 2007 Jepp, du har et poeng der ja! Men du skjønner at vi hadde liksom kommet litt over det spørre stadiet serru :-) JA det er ikke gull å gå i butikken å du ser en 7-8 åring sitter litt rødmende inni et hjørne av butikken og det stinker hoggorm lang vei! Å mora tasler rundt i butikken og later som ingenting! 5 min seinere ser jeg han prøvesitter en sykkell hehe! Løp å kjøp liksom !
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #19 Skrevet 13. juni 2007 Ja,5 år,da er man jo stor gutt og kan passe sin egen tissefant! Tror det må være et Tønsberg-syndrom,aldri sett noen bajse i butikken det i Oslo;-)
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 13. juni 2007 Det var faktisk i Los Angles :-) En Mexicansk familie på tur!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #21 Skrevet 13. juni 2007 Det sier vel ALT,ha-ha! De bare gjorde som de er vant til hjemme! (huff,nei,den ble stygg,det mente jeg ikke!) Det er vanskelig med do og sånn,skulle vært påbudt med do for hver 200-meter på offentlige steder!
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 13. juni 2007 He he jeg sier ingenting :-) Jepp minst! Men det hjelper sikkert ikke, noen klarer sikkert å drite på seg alikevel hehe!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #23 Skrevet 13. juni 2007 Ja,eller de har elskverdige barn som klarer å gjøre det,hi-hi! *mobbe*
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 13. juni 2007 Tass, tass! Bare vent du! Skal be mannen din om å filme up close and personal når du føder! Du kommerr garantert til å legge en kabel i hodet på ungen, å da får vi beviset på film, så kan vi se hvem som blir mobbet da !!!!!!!!!!
Serial mom Skrevet 13. juni 2007 #25 Skrevet 13. juni 2007 Å nei du! Jeg skal ikke spise på minst ei uke før fødsel,her skal det ikke bajses! Han vil ikke være nedafor mageområde på sykehuset har han sagt,og tror vel egentlig at han ikke får lov heller,he-he! Bajse på babyhodet du liksom! Pft! *fornærma* Bajs kan du selv være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå