Curly-mor :) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Tenkte det var på tide å stikke innom og høre om dere har det bra alle sammen :-) Ser det er mange nye nick her, men dere har kanskje bare byttet nick? Ønsker dere alle en flott sommer! Klemmer fra
Joikaboll@ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Heisann! Så koselig å se du titter innom en tur igjen, lenge siden sist nå. Er kommet en del nye her, men er også en del som har bytta nick ja God sommer tilbake ;o)
Curly-mor :) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Hahahaha tåa!! Innmari.. Msn er litt bedre i dag, men i dag er routern syk så den kaster meg ut av nett støtt og stadig... Men tror kanskje jeg har fått fikset problemet nå... Eller gubben har da *ler* Og deg husker jeg joikabolla :-) Klemmer fra
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hihi, tenkte på deg i går Krøllebølle! Hvordan går det med deg og dine?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Neimen, Curly joh=).... Blitt mye bolle-baking?..hihi... Står alt bra til der da? God sommer til deg og dine også! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå