Gå til innhold

Så god stemning her inne!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at det er så god stemning her inne på 3.trimester!!

Ønsker å si tusen takk for at man har en god og positiv tone selv om man ikke alltid er enige om alt :o) Blir så glad av å være en del av 3.tri ... selv om jeg bare har vært her under en uke føler jeg at det er trygt og fint her!

Man spør om det man lurer på ... også får man mange svar ... uansett om det er litt guffent å spørre! Syns det er utrolig kult at man tørr å spørre om litt "ekle" eller private spørsmål uten å være anonym hele tia!

 

Takk alle sammen!

Gleder meg til å være her de siste månedene frem mot fødselen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det forumet jeg har likt meg best på. Stemningen er lett og de anonyme bruker anonym-knappen fornuftig. (Stort sett)

Syns også at det er flott hvordan de som har født før gir svar til oss førstegangsmødre!

 

 

Skrevet

hehe, jeg tror det er fordi det er de beste folka som er her inne nå, altså! Akkurat som jeg var utrolig fornøyd med 2.trim da jeg var der!

 

:) slenger meg på en takk jeg, damer. dere er toppers:)

 

 

Skrevet

jeg er kjempeenig!

er ikke her så veldig ofte, men det er alltid gøy å se hva folk skriver om.

syns faktisk det er mer koselig her enn på skravlesiden, til og med;)

lærer masse...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...