Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hei.. ja i dag har jeg hatt sånne slags menssmerter nederst i magen.. syns det er litt rart, for jeg pleier kun ha dette første dag av mensen eller dagen før-- men jeg sluttet på p-pillene den 24 mai, og har hatt mensen og alt, begynte å prøve å bli gravid denne mnd, og hadde eggeløsning på søndag (ifølge eggeløsningkalkulatoren på babyverden.no) kan jeg ha blitt gravid og merker det allerede?? eller er det eggeløsningen jeg kjenner (viss den kan være idag) når kan jeg begynne å teste??=)
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 skubber litt opp her.. ;o) ingen som kan hjelpe meg?? er veldig nyskjerrig på hva disse smertene kan være....!
vero:o) Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 trenger ikke vere noe...kan jo ver for du netopp har slutta på p pillene at du kjenner ting du ikke har før... tror ikke du kan kjenne det så tidlig,men kan jo vere gravid forde i prøveperioden vår trodde jeg og heletiden at jeg ble gravid,men det tok 5 mnd gitt så må vere tolmodig
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 jeg skjønte jeg var gravid med nr fire da jeg kun var 9 dager på vei,testen var self neg,men 14 dager etter sterk positiv. du får ta en test,eneste som kan gi sikkert svar:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Ta en test om en uke.... Da finner du det ut!
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 altså jeg har ikke høye tanker om at jeg allerede er gravid, men syns det var utrolig ekkelt, for smertene var ikke noe godt :S men nå har vi nå holdt på hver dag en ukes tid og jeg gjør alt jeg kan for å bli gravid, så kanskje ??
AnnCoglillepinky=) Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Skal ikke juge... Jeg hadde mye murringer i begynnelsen.
1+1=2+1+x Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg kjente at jeg ble gravid kort tid etter - timer/en dag... Men man vet jo aldri. Folk er forskjellige... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå