Gå til innhold

Vasker du hendene etter toalettbesøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(inspirert av annen tråd ja :)

Jeg vet det må finnes folk her som ikke gjør det, for hver eneste gang jeg er på en offentlig do hører og ser jeg folk forlate toalettet uten å ha vært innom vasken :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg ser du får noen som svarer nei på det her ...

Skrevet

Tror ikke jeg heller :D, men de finnes!

Skrevet

JA alltid...vet om folk som er på besøk hos oss som ikke gjør det og jeg får helt frysninger. Spesielt når man skal lage mat sammen:-( ÆSJ altså...

Skrevet

ja selfølgelig

Skrevet

Når jeg skal lage mat sammen med folk hjemme hos meg lager jeg alltid et stort nummer av at jeg vasker hendene, også sier jeg "så var det din tur". Ingen som har latt det være da. Bare som et tips :)

Skrevet

Ja, alltid, men opplever at ikke alle er flinke med håndhygiene . spesielt før matlaging.

Skrevet

Ja, selvfølgelig, men har en venninne som ikke gjør det ihvertfall ikke alltid, og det gjør heller ikke barna hennes. Har sagt mange ganger at det er så ekketl med folk som ikke vasker hendene, og da er hun heelt enig, likevel merker jeg at hun ikke gjør det selv.

Skrevet

Det hendte at jeg lot være før (ikke på offentlige toaletter!!!), men etter at jeg fikk barn er jeg blitt livredd bakterier! Skrubber dem skikkelig!!

Skrevet

I utgangspunktet JA.

Meeen: har et do oppe som ikke er så ofte i bruk, har bad nede med alle fasiliteter, oppe er det kun do og vask. Og vasken er lekk, og med kun kaldt vann, så den bruker vi ikke. Så; det hender seg at jeg har skynta meg på do, skal runde hjørnet og inn på kjøkkenet for å vaske labbene også blir planen sabotert av telefoner eller unger som skriker eller gitarer jeg snubler i osv. Og etter en time eller t kommer jeg på at jeg aldri kom så langt som til å vaske lankene. :-P Men DA vasker jeg dem. :-D

Men du spurte jo ikke om vi vasker hendene umiddelbart etter toalettbesøk, så jeg kan jo svare et rungende JA. For jeg vasker dem etter toalettbesøk, men av og til kan det gå ettpar timer. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...