Gå til innhold

ringte jordmor i morges, og hun sendte meg på sykehuset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev jo om sterke kynnere her i går. og jordmor likte dårlig at det var i uke 30. det er vist en kritisk tid, og hun mente jeg hadde mer kynnere enn hva som var normalt. så en time senere var jeg på sykehuset. livmortappen var 4-5 cm (hva i h***** betyr det?????) og den var lukket og "låst" som hun sa. men jeg måtte ta det meget pent og rolig. så hun tok både innvendig og utvendig UL, og fikkbeskjed om å ringe igjen hvis jeg hadde like sterke kynnere.

så takk for svar i går kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva legger du i sterke kynnere da? ? ? ?

ble litt usikker her fordi jeg har endel kynnere selv skjønner du, er i uke 32 ca...

Skrevet

ikke sånne "å magen strammer seg/murrer."

en mer "pust/pes detta er jævlavondt, hvor er klokka? 7 min mellom hver, varer i 20 sek, sitter i ryggen oxo"

sånn vondt at jeg ikke klarer å snakke vondt! skjønnte du forskjellen? er lissom ikke så lett å skrive.

men råder deg til det samme som jeg fikk her i går, ring en gang for mye enn en for lite. ellers har jeg kynnerer etter hver gang jeg har gått, når jeg setter meg ned, hvert 20 min på kvelden, og noen ganger så det vekker meg om natta.

håper du ble noe klokere. =)

Skrevet

livmortappen skal flate seg ut før fødsel,så når tappen var 4-5 cm så tyder det bra,men du bør ta det med ro ikke pes for mye nå da hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...