ZamZam Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Naboen min saboterer meg så jeg skal f*** meg sabotere han når hans tid kommer, men trenger tips til hvordan..
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hvordan saboterer man et hussalg da? Slipper 100 rotter inn ihuset få minutter før visning? Eller står i hagen samme dag som visning og klager over alt som er galt i nabolaget?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Kan du ikke ta igjen på samme måte da ? Hvorfor gjør han det egentlig ???
katlinka Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Inviter den lokale biker-gjengen til fest i hagen...
Stratos med 3 barn Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Kattemøkk på trappa, søppel rundt inngangsdøra, bråk og sterk matlukt i oppgangen.....? Tagge på postkassene og inngangsdøra... Kommer ikke på mer, men HVORFOR?
ZamZam Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Vi bygger hus. Mannen min og byggmesteren har bygd 60 cm for høyt i forhold til tilatelsen. Dette sa naboen var helt ok, ikke noe problem før han reiste vekk i fire måneder ( ikke naboen, men babyen) Han reiste for tretten dager siden og byggeren har bygd vidre, de har begynt å legge taket, men NÅ kommer naboen og sier at det ikke er greit. Hvis vi turer på og bygger så kommer han til å få oss til å rive det ekstra når vi flytter hjem ( skal flytte i sept, men må pakke å sende alt i juli. ) Naboene påstår at de seksti cm har en enorm verdisenkning for huset dems pga at det skyggelegger tomta deres, BULL treerne dems skygger over tomta og det var ikke mindre sol der før. Så jeg vil bevise for han at fornøyde naboer også øker verdien på tomta.... De nekter å ta hensyn til at de kunne ha sagt ifra dette mye før, det tar over en uke å rive alt for å bygge det opp igjen, de tar ikke hensyn til at jeg er helt alene med to barn, et på tre og et på tre måneder, de tar ikke hensyn til at jeg har flyttingen helt alene. Hadde de tatt hensyn til dette så hadde de sagt ifra før eller latt det være ok når de sa at det var ok!!!!! " unnskyld meg, sønnen min har mistet slangen sin, kan dere se etter for kanskje han er hos dere!" hahhahahha
..idyll Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Du kan si hva du vil, med det er dere som har gjort en feil ved å bygge ulovlig høyt. Om naboen sa det ikke gjorde noe, så burde dere fått dette skriftlig før dere gikk videre i byggeprosjektet. Sorry....ingen sympati. Jeg bor selv bak noen som har lagt huset sitt høyt i terrenget og vet godt hva 60 cm har å si på utsikt og solforhold.
ZamZam Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 Er ikke ute etter sympati, men han kunne da sagt ifra FØR høyden på huset har vært der i over en uke, men han velger å si ifra nå etter at taket nesten er lagt! Mannen min snakket med han FØR han reiste og sa ifra spurte om det var ok og fikk JA, DETTE ER OK!!! til svar så da skulle det ha vært ok. Byggningen kutter VELDIG lite sol fordet det var allerde en byggning der fra før, som vi har gjort om igjen.. Utsikt eksiterer ikke, den utsikten vi kutter er til vår eindom og til toglinja. sola kutter vi kun i to timer på kvelden og de bruker ALDRI hagen sin fordi det er et eldre ektepar som bor der som knapt nok klarer å gå. Den eneste personen som bruker hagen ( det omeråde hvor solen skjermer er barnebarnet. verdien på eindomen senkes heller ikek fordi denne tomten ligger rett i jernbanen og ved siden av historisk monument ( en kanal) dessuten er ikke eindomen gjerdet inn, tomten er vedlig ulogisk og det samme er huset. Det er ekstremt lite mulighet med både hus og eindom fordi huset er snart fredet og eindomen har et dropp på 40 meter hvorpå kanalen er på det høyeste punktet med masse folk som går rett forbi og ser over hele eindomen dems. Det som gjør meg rasende er rett å slett at nå, som min mann er borte, skal de fleste som har et problem med et eller annet komme til meg å klage på det og angripe meg verbalt. ( har blitt anklaget for å ødelegge 50 år gamle rør fordi jeg fikk leveringer til huset mitt, men det er også et annet byggeprosjekt på samme veien) Byggeprosjektet har jeg ikke vært innvolvert i før jeg måtte ta det over og dette vet sønnen i huset så hvorfor han ikke sa ifra FØR skjønner jeg ikke. De har brutt div lover ved vår eindom som vi har signalisert og de ikke har gjort noe med så nå er det faktisk min tur til å hevne meg fordi jeg har vært ok med dem helt til nå så kan ikke de være okey tilbake ved å si ifra FØR, eller bare la det være og se på den faktiske bruken av det skyggelagte område..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå