Gå til innhold

fedre,er jeg urimelig?? langt


Anbefalte innlegg

Skrevet

føler at jeg overhodet ikke er det,men sambo mener det!! altså,vi har fire barn,skal ha nr fem til høsten,jeg har hovedansvar for de da han jobber sinnsykt mye. saken er den at jeg er så vanvittig sliten fortiden,de to minste sover dårlig om natta og han aller minste våkner kl halv fem,å da er det ikke snakk om å sove mer, har holdt på slik i fem mnd nå,jeg er desperat etter en hel natt søvn,men det er bare å glemme for sambo har ingen planer overhodet om å hjelpe til.. mener det er mitt ansvar. han har stått opp med minsten to ganger siden fødsel(13mnd nå) å da var han drit forbanna(jeg fikk ligge til kl var halv 8!!) jeg kjenner at jeg er så møkka lei hele fyren at vist ingen kan gi noen tips om å få åpnet øynene hans så drar jeg!! jeg sliter med lite energi og bekkenplager også,men det bryr an heller ikke.. han påstår at jeg ikke bidrar med noe i hjemmet(bortsett fra at jeg vasker alle klær,vasker hele huset,passer HANS(våre) barn,betaler mine regninger med det lille jeg tjener) at han har muligheten til å jobbe åt jene så mye takket være at jeg sitter hjemme å har barna streifer han ikke.. fy f,lei nå ja!! måtte bare få det ut,sorry!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg er ikke en far, men jeg synes han høres helt ekstremt kjip ut den fyren der... Passer du virkelig 4 barn mens han jobber, med en i magen, ordner hele huset, og han kan ikke la deg sove litt en gang?!? Fytti f...

Skrevet

Vi har ett barn på litt over to måneder, og hadde jeg oppført meg som ham hadde jeg vært kastet ut for lenge siden. Du skal da ikke sitte alene med alle barna! Fyren din er en drittsekk. Sorry, men han er en ubrukelig fyr. Virkelig fantastisk at han tjener masse penger mens du må betale dine regninger med det lille du kan skrape inn som mor til en haug med unger. Imponerende egoistisk! Møkkamann!

 

Svaret er altså -Nei, du er ikke urimelig, men mannen din er er en idiot og en egoistisk drittsekk..

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Stakkars deg jente. Du fortjener noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...