Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hmm hadde akkurat sex, og etter det blødde litt. Er i uke 33, så da er det vel ikke så mye å ta på vei for? kjenner masse liv, og det var ikke så mye blod. noen med samme opplevelse? vil ikke ringe på føden og mase viss det ikke er noe farlig...
Danae Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Blødningen kan saktens skyldes sex. Om det ikke fortsetter, eller du blør mer enn mens, går det helt sikkert bra. Er du veldig berkymret, så synes jeg, du skal ringe føden. Det er derfor de er der...... Klem
Sluffsa Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Har skjedd med meg gjennom hele svangerskapet, er det lite friskt blod og du ikke har vondt så tror jeg du kan slappe av, men er du bekymret så ring føden så de kan berolige deg!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 en veninne av meg måtte inn å sy etter sex med typen mens hun var gravid..var noen slimhinner som var veeeldig ømfintlige så tålte lite...nå var han litt hard hendt og da,hun var med på det,men er nåkk ganske normalt...heldigen du som har sex da...jeg har avsmag pga typen min ikke gir meg den oppmerksomheten jeg trenger på det området nå...føler meg så usikker...:(har egenligt kjempe lyst,men vil han skal si til meg at han vil ha meg...såå bare slapp av du å nyd sexen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå