Bølla med Frøa™ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Med eller uten skall? (middelhavspoteter med tynt skall) Olje over? kryddre og salte? Skal bruke løk, kan jeg bare legge løkringer inn sammen med potetene eller må jeg steke løken for seg. Kom med ditt beste nam nam forslag!
jif baderom Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 med tynt skall kan du jo bare ha på skallet. Vi bruker å ha olje over, krydre og salte godt. Kan helt sikkert legge løken i ene hjørnet, men faren for at resten av maten vil smake løk er jo der da;) Potetbåter i steikeovn er NAMMNAMM:)
allergibarn Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 vi har gjerne litt løk sammen med potetene, masse olivenolje (eller annen olje) og salt, pepper og masse provancekrydder og hvitløk. har skallet på. Bruker det ofte, nammi.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Et tips! Kok opp potetene før du putter de i ovnen, da blir du kvitt litt stivelse og de setter seg ikke fast! )
Bølla med Frøa™ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Har allerede puttet dem i ovenen. Men la bakepapir under, så håper jeg får dem løs igjen! Takk for råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå