Beama Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ja.. vasker alltid hendene våre etter bleieskift..
AneB Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Nei, aldri hennes (hun er 8mnd), og sjelden mine. Men det er sikkert lurt å gjøre det!
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Vasker mine og snuppas hender etter bæsjebleier. Tissebleier drar vi av og på stående...
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Vasker alltid mine - ikke alltid hans...han styrer jo ikke på der nede likevel...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 hvis jeg bare har dratt av henne bleie og tatt på ny uten å vaske henne, så vasker jeg ikke henda.. men har hun bæsjet derimot vasker jeg mine hender og gjerne hennes om hun har tatt seg på rumpa f eks ;o)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Ikke etter tissebleier, men så klart etter bæsjebleier!
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 AneB: Ekkelt!! Vasker ikke du hendene dine etter eget toalettbesøk engang? Æsj,æsj, æsj. håper ikke besøkende vet dette...feks spise salat som er laget av hender som ikke er vasket. Jeg spyr!! Er dere mye syke? Ofte spysyke? Beklager altså,men...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Nå er det vel vanlig å vaske hendene før man lager mat, eller? Men jeg vasker hendene, altså, når jeg har skiftet bleie.
snowstorm73 Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Vasker min etter bæsjbleier, tissebleier sjeldent. Ungen får handvask når han fikk ta på seg nede, han er veldig nysgjerrig på tissemannen ja.
snowstorm73 Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Vasker vel hendene før man lager mat. Ikke bare bleier som er ekkelt å ta på...
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Ja, men det er iallefall vanlig å vaske hendene etter toalettbesøk!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 alltid etter bæsjebleier, men vasker bare hans hvis han har tatt seg der nede, noe som foreløbig sjeldent skjer. etter tissebleier nei, men jeg vasker da hendene før jeg lager mat og slike ting, og etter eget dobesøk alltid. man tar jo ikke OPPI tisset i bleien?
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 Vasker mine hender ja, men ikke hans. Han er jo ikke nedi der og roter likevel.
Stratos med 3 barn Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 Jeg vasker alltid mine, men guttungen sine har jeg ikke tenkt på. Han rører jo ikke nedi der..... Er jeg på tur, har det hendt håndvasken blir med våtservietter. Men jeg liker det enkli dårlig! Men alt er bedre enn ikke noe i skauen.
Gøril (210406) Skrevet 12. juni 2007 #16 Skrevet 12. juni 2007 vasker ikke jenta sine hender hver gang nei. Hun har da vel ikke hendene der nede eller i bleien. Jeg selv vasker hendene mine før jeg begynner med bleieskiftet og etter. Liker å vite at jeg er ren på hendene når jeg steller jenta mi.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #17 Skrevet 12. juni 2007 Alltid, om det så er et "bombytte". Vasker ikke hendene på lillegutt med mindre han har tatt på noe under bytting.
alvam Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 12. juni 2007 Vasker ofte etter bleieskift, men har ikke vært så flink med barnet sine hender akkurat da. Bør nok skjerpe oss. Vi er flinke til å vaske hendene til barnet ellers da - alltid før måltider. Vi er også flinke til å vaske hendene ellers her i huset. Fant dette om håndvask på en nettside: Når skal hendene vaskast? -Før og etter måltid. -Når det har kome spytt eller snørr på hendene. -Etter å ha pussa nasen. -Etter hosting eller nysing i hendene. -Etter toalettbesøk. -Etter bleieskift. Vask også barnet sine hender. -Etter å ha vore saman med mykje folk.
AneB Skrevet 12. juni 2007 #19 Skrevet 12. juni 2007 Eh hallo stjerneguttemamsen... Nei, jeg vasker ikke hendene etter egne dobesøk, ikke alltid jeg bruker toalettpapir engang, selv om jeg har bæsja. Vasker heller aldri hendene før jeg lager mat. Mine venner er stort sett det samme, så vi spiser ofte mat med tiss i sammen. Vi er syke stort sett hele tiden, spyr og driter (uten å vaske oss). Jeg er altså en ekkel urenslig illeluktende person som stort sett bare dusjer til jul. Som du ser av denne tråden her så er det også andre som bare vasker seg etter bæsjebleier, men mitt "vasker meg ikke alltid etter bleieskift" kan du tolke akkurat dit du vil. God fornøyelse!
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 12. juni 2007 #20 Skrevet 12. juni 2007 Unnskyld AneB!!! Leste innlegget ditt igjen, og jeg hadde lest det helt feil. Beklager, min feil! Sorry....
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2007 #22 Skrevet 12. juni 2007 jeg vasker ikke henda etter jeg har skifta bæsjebleia, jeg spriter de ;o) Snuppa skifter som regel tissebleiene sine selv, men jeg pleier ikke og vaske mine hender etter det, men hun må..
Twig Skrevet 12. juni 2007 #24 Skrevet 12. juni 2007 Jeg vasker mine vasker ikke hennes etter hvert bleieskift
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 12. juni 2007 #25 Skrevet 12. juni 2007 jeg vasker meg altid på henda og går over henda hans med våtserviett da vi er ferdig. fordi han er veldig fink til å stikke fingra litt her og der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå