Hurringsburrings Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Altså det jeg lurer på er om dere har byttet ut vognen som dere brukte til nr 1? Vi hadde en Spirit S3 til nr 1 - men kunne gjerne tenke meg en litt lettere en til nr 2. Synes imidlertid det er litt "råflott" å bytte.. Håper forresten alle legger ut sine brukeranmeldelser på www.barnevognguiden.no. Det hjelper oss som er på vognjakt at vognene får en rating.... :-)
*RutIetutt* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Har vært mye frem og tilbake på om vi skulle bytte ut Teutoniaen vi hadde til Tobias eller ikke....men bestemte oss for å prøve å selge den....vil gjerne ha en lettere vogn - og sikler på Bugaboo:o) Foreløpig går det trådt....så det spørs om det blir ny vogn på meg....samboer nekter å kjøpe ny vogn før den gamle er solgt:o( Har bare 6 uker igjen til termin, så....
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Ja, vi har kjøpt ny til nr 2. (Dvs, teknisk sett har vi fått begge vognene, min mamma betalte for en simo vogn til jenta vår, og svigemor og far betaler teutonia-vogn til babyen...bortskjemte vi... ) Men, grunnen til at vi kjøper denne nye vogna nå, er at jentungen på 2.5 bruker simoen i barnehagen for å sove i. Og siden hun har hatt den siden hun var nyfødt, og den begynner å bli godt brukt, så lar jeg den stå i barnehagen, er ikke fullt så redd for den lenger, som jeg er for en helt ny vogn. Simoen er også veldig fin med at den er vedig vind og vanntett, og de sover under åpen himmel ute hver dag.... Er spent på hvordan teutonia vognen er i forhold til vær... Den er nok litt sprekere både i farge og utseende enn det storesøster sin simovogn er, men nye babyen arver jo så mye annet, så noen goder må h*n da få... :-)
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Vi har kjøpt ny vogn. Men det er bare fordi vi har solgt den vognen vi hadde. Angrer på det, da jeg synest den vognen var helt herlig. Simo kombi 00 mod. Menmen. Har kjøpt ei ny av samme slag da. Bare nyere modell.
Hurringsburrings Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Mange fine argumenter her ja... he he.. Sovevogn i barnehagen er selvsagt en smart sak. For prøve å overtale mannen i huset. Vogner er jo så innigransaugen dyrt!! Men men. God kveld med frustrerte fruer nå ;-)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 kjøpte splitter ny vogn til nr fire jeg da(lånte til de andre)men har alltid ønsket meg en "ordentlig" vogn,å plutselig hadde jeg penger til overs:) greit nå da når vi skal ha ny baby igjen til høsten,hehe..(blir liksom ikke så "bortkastet" vist du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå