Tide-li-bom Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er 28 uker idag, så imorn flytter jeg over til 3.trimester I begynnelsen venta man på at man sku passere de "magiske" 12 ukene, nu gjenstår det 12 kanskje enda mer magiske uker igjen.. Håper at de 12 siste ukene går litt fortere enn de 12 første... Litt rart å tenke, men de 5 første ukene av 12 ukers perioden visste man jo ikke om graviditeten engang. Så egentlig ventet man bare i 7 uker på å komme over 12 ukers grensen, hmmm.. Tru om de 12 siste ukene kan bli litt lange da?? (kanskje bare meg som sliter litt med hormonene idag) Velkommen etter til dere andre
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jada, jeg kommer etter på søndag. Lykke til videre Lillimy, så treffes vi igjen. Har ikke så lyst til å si at de 12 neste kan bli laaaaange, men......... Vi får trøste oss med at det er sommer, og kanskejr blir mye bra vær. Slipper høststormene med graviditeten. Klem fra meg i trøndelagen
~chess~ Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Heldiggrisen som har kommet så langt. Er bare 16+3 jeg, he-he. Enig at de 12 første ukene er lange. Men for å muntre deg skikkelig opp, så må jeg si at de siste ukene også er forferdelig lange, for da begynner man å bli så lei og samtidig veldig spent på det som skal skje. Masse lykke til fram mot det herlige målet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå