Adalis Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 En slektning skulle kjøpe flere ting av meg, bl.a. en sofa, avtalen ble inngått på sms i slutten av april, samtidig som han overtok tingene. Skulle få penger så fort han hadde solgt unna bilen sin. Så solgte han bilen sin, gikk to uker uten at jeg hørte noe, skrev da melding og spurte når jeg fikk pengene. Han hadde ikke råd sa han, pengene gikk til lånet. Skulle få halvparten den måneden (dette var da i midten/slutten av mai) og resten neste. Han sa også at han ikke ville gi så mye for den, det hadde andre også sagt(!). Nei, sa jeg. En avtale er en avtale, og den ble inngått for flere uker siden. Vil du ikke ha den for den prisen så henter jeg den. Da skulle han ha den likevel. Sendte ny melding ikveld og spurte når jeg fikk pengene. (Har fått penger av samboeren hans for noen andre ting). Fikk til svar at han hadde ikke råd og jeg kunne komme og hente den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN OG EN HALV MÅNED ETTER AT HAN FIKK DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har venta og venta på de pengene, og trodd at de kom snart. Fy faen.. Kan ikke få sagt hvor sint jeg er....... Jævla drittsekk....!!!!! Sorry språket, men er umulig å holde det inne nå.... Er så sint og skuffet og føler meg lurt....
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 At det går an?! Hadde blitt steik forbanna!!!!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 årh, jeg kan helle rikke FORDRA når folk ikke kan holde slike avtaler, eller ombestemmer seg i siste liten!! kjenner jeg blir sint på ditt vegne
Adalis Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Har ikke svart på meldinga enda, er redd jeg klikker... Han skylder fortsatt penger for en haug med andre ting og, men værste var sofaen.. Var jo mange tusen... Er en kvalitetssofa som er brukt, han skrev han ikke kunne gi det for en brukt sofa når han fikk en ny for samme prisen, men hallo!!! Hvorfor ikke tenke på det LITT FØR kanskje.... Sofaen er dritfin, men vi har ikke plass siden vi flyttet sammen igjen....
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Det er jo for frekt da - han har jo da brukt sofaen gratis en god stund....hadde søren meg krevd leie av ham jeg! Har du tatt vare på sms`ene? Det er jo en bindenede avtale dere har inngått, så du kan jo kreve ham for pengene....men har ham ikke penger er det vel lite vits i å stress med det...
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Aldri selg noe på forskudd.Det har jeg erfart selv ikke lønner seg... Dårlig,dårlig gjort!
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Ja, krev leie av han! Dessuten kan han komme med sofaen selv. Du skal slippe å hente den,synes jeg.
Adalis Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2007 Det er en nær slektning av mannen min, og en veldig god kompis av oss begge.. Skjønner ikke at han tør engang. Han har brukt den gratis ja, i over 6 uker.... Jeg som gledet meg til endelig å få penger (har null i inntekt nå pga søknad inne ang. uføretrygd...) ......... Griner her nå. Jeg er så sint... Hvorfor i helv..... har han ikke sagt noe før?????????????? Ja, jeg har spart på alle meldinger!
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Litt av en kompis! Hva trodde han da - at om han bare lot det skure og gå uten å betale for seg, så skulle han slippe unna....?
Adalis Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2007 Har snakket med mannen min, vi skal dra og hente så fort vi kan, og vi skal ta med alt han ikke har betalt for, speil, hyller, persienner, gardinstenger osv....!!! GLEDER MEG!!!!!!!!!! Gubben ble rimelig forbanna han også så... (Han overtok huset med masse innbo når jeg flyttet og skulle kjøpe igjen det jeg satte igjen. Hadde skriftlig avtale på alt... Var jo mye vi hadde dobbelt av, og siden han var slekt og skulle ha det huset jeg flyttet fra, så kjøpte han igjen. Han har kun betalt noen få ting (samboeren hans), resten av ting skal vi ta med. Dessuten har han respekt som bare det for gubben min, så han kommer nok til å være ganske spak.)
mayaya Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Makan, så dårlig gjort!! Jeg er enig i at man aldri skal selge uten å få pengene, men ..... man tro jo gjerne at folk man kjenner betaler for seg. Derfor man ikke skal gjøre business med kjentfolk, kanskje?
melkekua™ Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Jeg hadde klikka ganske så fort...lunta mi er kort! Håper dere har fått igjen alle tingene deres.
Ta sats;-) Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Dytter litt jeg... Hvordan gikk det med dere??
Nordlyspar♥ Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 Jeg også... hadde henta hver eneste ting, omså det var så lite som et knappenålshode... grrrrrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå