Gå til innhold

Ikke for å kritisere de anonyme-men hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

signerer dere med anonym på et innlegg om at dere tror fødselen er i gang? For det er jo liksom ikke et fælt innlegg ;-)

Skjønner at man signerer som anonym hvis en skriver noe intimt/flaut/personlig osv...;-)

Signerer dere da som anonym hver gang dere skriver her inne?

Er det noen som bare er anonyme her lissom?

Bare spør fordi jeg lurer jeg;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker aldri anonymt når jeg svarer på innlegg, men bruker det av og til når jeg spør om ting som jeg tror kanskje har ett innlysende svar, men som jeg ikke har peiling på :)

Skrevet

Jeg er stort sett alltid anonym. Bare noen få ganger jeg velger å ikke være det..

Før byttet jeg nick hver dag, men av diverse grunner så har det blitt litt tungvint.

(Det er nemlig enkelte tema/ forum jeg har egaskjert meg litt i der jeg ikke ønsker å være anonym, men vil ikke at noen skal kunne gå inn å lese ALT hva jeg skriver likevell.. Dette er tross alt internett og absolutt alle kan sitte å lese om oss)

Skrevet

Oki... Hihihi...

Jeg også bruker det hvis jeg spør om noe jeg er redd for å spørre om...

Men jeg irriterer meg grønn hver gang jeg leser et "tror jeg er i fødsel" innlegg fra en anonym... For da luuuuurer jeg sååå på hvem d er,om det er deg MAROLLA, CHRIVIL eller noen ande fødeklare her...;-))))

Nysgerrig? JAAAA!!!

Skrevet

Det skjønner jeg altsså;-)

Men om en f.eks er OLEBRUMM hele tiden,men anonym akkurat i et "jeg tror fødselen er i gang" innlegg,d er d jeg ikke skjønner... Thihi..

Skrevet

Det kan være veldig mange som vet akuratt hvem denne OLEBRUMM personen er.. og de ønsker ikke at alle skal vite at ting er igang.. men ønsker å prate med noen likvell..

Skrevet

Okey,er d jeg har tenkt på da... At kanskje noen slekt/venner ikke skal vite noe ,-)))

Skrevet

Får legge inn ett hemmelig tegn så du forstår at det er meg som er den anonyme da *juni 2000 & juni 2005* :)

Er ikke meningen å skjule noe for deg ;)

Skrevet

hehe,d er bra!!! ;-)

Noe så spennende som en fødsel er d ikke lov å skjule for meg,hahaha =P

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig.........Jeg svarer masse med nicket mitt. Og masse som anonym. Fordi:

-jeg er litt sjenert

-jeg er lege, men vil ikke at alle skal vite det. Hvorfor? Fordi jeg liker å være bare private "gravide meg" her inne, med alle rare spørsmålene som kommer med det. Og av og til svarer jeg som lege.

Håper det var litt avklarende:-)

Skrevet

Akkurat dette med selve fødselen kan også være greit å være Anonym på! (Selv om det er ikke like morsomt for oss som leser de fødselshistoriene da.)

Det har jeg tenkt på når jeg leste fødselshistorier her og så senere fødselsannonser i avisen ... plutselig visste jeg hvem som sto bak nicket! Og jeg oppdaget dette tilfeldig!

Så det var det med at vi er anonym bak nicket!

Men jeg måtte desverre erfare selv at det finnes faktisk folk her som analyserer innleggene veldig nøye for å finne ut hvem som er Anonym og hvem som bruker forskjellige nick for å skjule identiteten litt.

Hos meg var det to forskjellige nick som jeg brukte kanskje mindre enn ti ganger som skulle til for å bli "avslørt" av en Anonym.

Ikke veldig behagelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...