Luna** Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hei! når jeg ser på bilder av andre gravide går magen ut i navelhøyde. min mage ligger under navelen. liksom mellom navelen og trusekanten. andre enn meg? er gravid for første gang så har ingenting å sammenligne med...
nesodden Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Magen min ligger også mellom navelen og trusekanten. Synes den ser flott ut jeg;) er i uke 18, så jeg satser på at når barnet trenger mer plass vil magen etterhvert også løfte seg litt, men vet ikke. I hvilken uke er du?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Min er 4-5 cm over navlen.:-)
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 ca 2-3 cm over navlen... endelig begynner det å bli gravid-mage, ser ikke bare ut som jeg har lagt på meg lenger
*1+1=2 små* Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 *sukk* jeg er i uke 17 og føler at jeg rett og slett bare ser ut til å ha lagt på meg... Har bare lagt på meg ca 1-2kg, men magen min ser ikke "fin"gravid ut:( Håper den snart ser fin ut, det er så fint med en sikkelig gravid mage:)
♥lurelure♥ Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er i uke 22 nå og ser også bare ut itl å ha lagt på meg:( Eller litt gravid også da, men ikke for dem som ikke kjenner meg.. Men vi bærer jo forskjellig... Men utrolig at den får plass inni der... Lille lille babyen min... 25 cm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå