Gå til innhold

Spa-englefest den 30.juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp...

Mannen har meldt seg (frivillig) til å gjøre den dagen helt perfekt for oss.

Så i tillegg til åpen grill, badestamp, mye morro, god mat og drikke - og eventuelt en skikkelig jentefilm, blir det SPA-PARTY!

Prisen han kom meg overrasket meg skikkelig, men legger de ikke ut her, både for et sett negler, minimanicure, parafinvoksbehandling og ,ikke minst, produkter! Behandlingsprisene er satt, men produktprisene er ikke satt enda.(send en PM/sms/msn eller noe om du lurer på de)

Han er hjemme hele dagen,kvelden,natta, hehe, så i forhold til hvor mange som ønsker behandlingene setter vi opp et skjema. Lang dag for han - supert for oss ;)

MEN - for å foberede og kjøpe inn produkter trenger han å vite hvor mange av dere som kan være interessert. Jeg vet jo at det er mye forbehold i forhold til babyer og sånt - men har vi lyst til at han skal gjøre det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa det har vi lyst til! Åhhh har alltid ønsket meg pene negler!!

Skrevet

Jeg skal hvertfall komme:-))))))

Skrevet

glemte at han nevnte noe om ansiktsmasker også.... :D

Skrevet

aaahhh.... :D

Ninni du har PM! :D

Skrevet

NEGLER!!!!!

Juhuuuuu!!

Ansikt?MMMMMMMMMMMM

Skrevet

Da blir det garantert baby også da! Om de som har fått orker å ta med såklart. Men Tosofo og Chicka har jo i allefall født da :)

Skrevet

Eg trur du også har fått baby eg angell! St.Hans (eller før) kjem han!

Skrevet

Snakk om å føle seg populær.... heheh... tror jeg har svart unna noen PM's nå...

Tony ba meg være litt diskret i forhold til prisene når jeg la det ut på nett. Det vil selvsagt bli mulig å booke eget spa-party til andre venninder senere om dere vil det.

Jeg skal forsøke å overtale han til å kanskje gjøre litt voksing også... hvis det er noe dere vil, da. ( jeg kan ikke fordra det, men kan jo være praktisk før sommeren)

Skrevet

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

ikke 30 da....

da skal sambo i utdrikkningslag.....

hmmmm..... sjekke barnevakt muligheter..................

Skrevet

Men vi som har nyfødtbabisar må jo ta dei med circe - er jo mange villige armar som kan holde, trøyste og mate medan du får behandling :)

Skrevet

Går jo ann å ta med barna også, da Circe... iallefall minsten.

Skrevet

Vi setter på en film på storskjermen nede til han, hehe...

Og hvis han liker å bade kan han svømme rundt i stampen :)

Skrevet

Ta med Marcus, da kan jeg få han til å skjønne hvilket hockeylag som er best... og det er ikke smurfene fra sarp... *hihi*

Skrevet

Også må vi lære Markus hva for fotball lag som duger:-)) Blir ikke noe problem å ha små eller store der:-))

Skrevet

Gi Markus en fotball på plenen og se hvem som holder ut lengst - fotballen, Markus, Pia eller Cleo, hehe....

Jeg tror nok alle store og små skal få en fin dag ;)

Skrevet

Åååååååååååååååååååå

Jeg vil ååååååååååååååååååååååååå

Skrevet

jaaa, nå må du komme:-))))))

Skrevet

Jaaaaaaaaaa

Jeg skal prøve å få til det.

Har ei nabojente som gifter seg den dagen.

Men vet ikke hvor de skal gifte seg ennå.

De er ikke herifra serru..

Har jo litt lyst til å se på da.. he he..

Skrevet

Men vi har jo hele dagen til disposisjon... så om du kommer utpå ettermiddagen/kvelden gjør jo ikke det noe...

Skrevet

okei.. jeg kommer.. jeg skal ha negler... og INGEN skal printe noe som helst ang sport inn i hue på sønnen min

Skrevet

Tihi:-)) Han skal leke med vovsene han.-)))

Skrevet

Juhuuu!!! *noterer Circe + to sønner på lappen*

mulig Markus blir påvirket i yrkesvalg, da, hehe.... den har du ikke tenkt på ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...