♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 I går var det en nabo som klippet plenen kl. 22. Nå hører jeg jammenmeg en plenklippermotor igjen!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Synes ikke det er for sent å klippe nå da... Men 22 er for sent..
Katja Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Spørs om du og jeg bor i samme nabolag, hehe Sånn er det her også, når ungene mine er i seng, så starter både gressklippere og motorsager og jeg vet ikke hva, opp. Irriterer meg noe innmari!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 hvis det er like varmt hos dere som her så orker de vel ikke før....selv om etter 20 er for sent synes jeg.
Ingen_nick_ledig Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Fordi at gubben ikke kommer hjem fra jobb tidligere. Og jeg har ingen planer om å klippe plenen selv med ungene på slep....
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Har ikke vært så varmt her i dag, da. Toppen 18 grader i dag. Synes det er litt sent jeg. Har hatt problemer med å få tulla til å sove, og når hun endelig sovner så starter de opp. Hun sover veldig lett, så vi er livredde for at hun skal våkne igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå