♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det lurer jeg også på! Tulla er 2 år og fire måneder og bruker sprinkelseng fremdeles. Hun har aldri prøvd å klatre ut av den. Det er senga som jeg og min bror hadde da vi var små og nå har den gått i stykker. Vi håper på flere barn og vil derfor kjøpe en ny sprinkelseng. Lurer på om vi skal gjøre det nå, eller om vi skal kjøpe vanlig seng til tulla nå og sprinkelseng når evt. nytt nurk er på vei...
1974 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Varierer nok veldig fra barn til barn. Vi har bestilt juniorseng til vår datter nå som er 20 mnd. Men hun ligger veldig urolig og hekter seg ofte fast i sprinklene...men vet at venners barn ligger fortsatt i sprinkelseng selv om de er noen mndr eldre.
Holly❄️ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Gutten min brukte den til han var ca 2,5 år... Jenta mi er nå snart 13 mnd, og bruker den enda:) men er jo forskjellig.. enkelte bruker den leeeenge. Men gutten vår begynte og klatre ut av den, og da kunne vi like gjerne kjøpe vanlig seng til han:)
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Guttungen brukte springelsengen til han var 7 eller 8 mnd. Ta flyttet han over til min seng Der sover han enda og han er 2,5 år. Så ser ut som jeg må kjøpe meg ny seng siden han har tatt over min
Gjest -<<- Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hvilke barn da? Ganske mange bruker aldri sprinkelseng, de som bruker det bruker det nok i vidt varierende tidsrom. Det er nok ganske sjelden at noen bruker sprinkelseng når de er blitt for lange til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå