Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi ble sååå forelsket. Sjøutsikt, flott hage, kjempefint hus (der var det bare å flytte inn!), garasje, uteplass, utleieleilighet etc. Usjenert fra naboene, usjenert fra veien, lekeplass, småbarnsfamilier i nærheten.

Aberet var at det "bare" var tre soverom, men mulighet for å bygge om et rom i kjelleren.

Foreldresoverommet hadde eget bad og et bad til ungene i andre. Gjestewc i første etasje.

Men, seff, et stykke fra jobb og kan bli mye stamping i rushet...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvoooor er det? :D

Skrevet

Det hørtes griiiisedyrt ut:-o

Skrevet

Er langt uti gokk, så da er det ikke så gale pris. Hadde nok kostet mer i byn! ;-)

Skrevet

den var da ganske så fin :) Og deilig med eget bad! men dyrt...

Skrevet

Hm...det var jo nesten ikke noe fint det!!!! Også lå det ikke noe særlig fint til heller!!!! JA; det var ironisk!!! Så fin det var der;-)

Lykke til;-)

Skrevet

langt uti gokk du liksom.. hehe... jeg bor lenger ute....

Huset va knallfint.. og absolutt ikke dyrt for å ligge der det ligger...

Men den køen i rushet er noe møkk!!

Skrevet

:D Synes ikke prisen var så gale, hadde kostet langt mer om det hadde vært nærmere byn.

Bare nytt gulv på soverommene oppe, så er huset klart for innflytting.

:)

Skrevet

Koselig hus og nydelig plass!

Lykke til!

Skrevet

Ja, det er den jeg tenker på nå... for jeg er ferdig på jobb i byn klokken 4 og må jo rekke å hente ungene før bhg stenger. Vil helst ha de i bhg i nærområdet, sånn at de kan bli kjent med andre barn. Evt kanskje jeg kunne fått "fleksitid" på jobben.

Skrevet

Syns heller ikke prisen var så gal.. Var jo til og med mulighet for noe utleie!

Skrevet

Flott hus Hufsemor....

Har drømt om deg og gubben din i natt jeg...hehe...bare positive ting da...thihi

Skrevet

Er ikke kjent der, men syns ikke det var dyrt i forhold til det huset vi så på i dag. 3,2 mill og hele huset må pusses opp innvendig.... Ganske sentralt, men i en pitteliten by...

Skrevet

Flott hus!

Trodde det tok lenger tid å kjøre til byen derfra en 25 minutter...;-p

Skrevet

Vi tenkte å leie ut noen år for å spe på boliglånet før vi kjipper leietakeren ut og lager til kjellerstue til ungene. HVIS vi kjøper der da...;o)

Skrevet

Din frekke dame, hva slags skitne drømmer hadde du om oss i natt da?? Hihi...:P

Skrevet

Det tar lengre tid, de 25 minuttene må ha vært tatt en mørk natt uten andre på veien;o)

Det er dessuten en fæl rushtrafikk utover dit:/

Skrevet

Vi så på et annet hus i går, det lå et steinkast utenfor byen og måtte totalrenoveres, det skulle de ha 3 mill for. Sjarmerende hus, men altfor mye arbeid og altfor tett med naboer. Vi ønsker ikke å bo tett. Kan gjerne ha naboer, men ønsker ikke se dem!! Hihi...

Skrevet

LOL

da jeg trykket på lagre tenkte jeg at jeg kom til å få en slik kommentar...hoho... noen av dere henger seg på netthinna skjønner du...og i dag da jeg kjørte til byen måtte jeg tenke på deg igjen..

som om det var noe spennende på gang...hihi

Skrevet

Det var noe sånt jeg også tenkte;-p

Trafikken er helt jævlig!! Slemme meg gliser godt når jeg suser forbi de som svetter i bilkøen. (jeg kjører nemlig motsatt vei;-p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...