Gå til innhold

Hei og hopp........................=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer fra sol og hjem til sol. Regner med at det har gått hardt for seg her at ingen her inne har fått brun farge som meg.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem. Soler meg aldri (nesten) og brunfargen din er nok dypere enn min. Det er sikkert rynkene dine også. (bare for å starte en krangel sånn med en gang;)

Skrevet

Der kommer tax free inn, får billige rynkekremer der vet du=)

Skrevet

huff da, du har betalt i dyre dommer for å dra til varmere strøk når vi har hatt sydenvarme her. Det er nok ganske mange som er like brune som deg, helt gratis til og med.

Skrevet

Jeg drar nedover til uka, og har solkremarsenalet (faktor vinterfrakk) klart. Hva er rynkekrem?

Skrevet

HALLO VÆNNEN =0)

-håpe du har hatt det bra =0)

Å du, hatt sooool i 14 daga æ å nu...hehehe (regner nå da, men skit au).

Skrevet

Det er jo ikke bare tempraturen man drar til da, hele pakka.

Å ha ferie for meg er noe annet enn bare varmen, omgivelsene, farting, drink på stranda, kjøpe vin i butikken, kunne snakke dritt om de som går forbi uten at de forstår=)

Skrevet

Hei snuppa, har hørt at solen tilogmed har nådd til deg hihi, sender deg post litt senere, i mellom vaske klær slagene her=)

Skrevet

Noe spennende som har skjedd her da?

Noe som bare må leses hihihi

Skrevet

Ikke som jeg har fått med meg i allefall. Vinen har fått skikkelig kjærring Nick og en form for dysleksi, som har smittet over på Kranglaragna (fanten). Ellers så er det som du kanskje ser, blitt ei skikkelig Skravvle side dette også.....må være sommeren...hihihi

Skrevet

Ja eller det fine været som gjør folk så glade..........=)

Skrevet

Velkommen hjem... :-)

Skrevet

fint her i gården vettu... ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...