Tigermor. Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Nå har jeg lagt ut mine første magebilder...noen som vil se?
de tre bukkenebruse Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 stiligt:) stor mage til å være 12 pluss 5? kjekt når det begynner å vise:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 heldigris.... jeg vil også ha mave... har tilogmed termin før deg :-p (19 des.) kjempefin mave!
Bdancer Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 godt å se jeg ikke er alene om å få mage fort..
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Åh, fin mage! Godt å se at det finnes flere der ute som fikk mage fort! Jeg har termin i begynnelsen av desember, men ser ut som det jeg gjorde da jeg var i uke 20- 25 med förste mann!
hege31 desember baby.har født. Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 stor og fin mage, har lagt ut magebilder jeg også. men er ikke så stor som deg ennå, og jeg er 15 uker på vei.
Tigermor. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 Mange fine magebilder =) Koselig =)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Wow stor age jo.. Ser ikke noe på meg ( Fin termin du har???
Tigermor. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2007 Stor ja...samboer er vettskremt han nå, nå har det gått opp for han at vi skal ha enda et barn =) Fin termin ja, takk det samme =) Blir ei spennende jul...men min største "frykt" er at fødselen starter julaften så jeg må være borte fra gutten min den dagen...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Huff ja det samme tenker jeg på med ungane mine, skal være hos foreldra mine på julaften )) Vi får knipe igjen den dagen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå