Gå til innhold

Noen som vil se magen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt ut mine første magebilder...noen som vil se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stiligt:) stor mage til å være 12 pluss 5?:) kjekt når det begynner å vise:)

Skrevet

heldigris.... jeg vil også ha mave... har tilogmed termin før deg :-p

(19 des.)

 

kjempefin mave!

Skrevet

godt å se jeg ikke er alene om å få mage fort..:)

Skrevet

Så fin magen din er Bdancer =)

Skrevet

Åh, fin mage! Godt å se at det finnes flere der ute som fikk mage fort! Jeg har termin i begynnelsen av desember, men ser ut som det jeg gjorde da jeg var i uke 20- 25 med förste mann!

Skrevet

stor og fin mage, har lagt ut magebilder jeg også. men er ikke så stor som deg ennå, og jeg er 15 uker på vei.

Skrevet

Mange fine magebilder =) Koselig =)

Skrevet

Wow stor age jo..

Ser ikke noe på meg :((

Fin termin du har???

Skrevet

Stor ja...samboer er vettskremt han nå, nå har det gått opp for han at vi skal ha enda et barn =)

Fin termin ja, takk det samme =) Blir ei spennende jul...men min største "frykt" er at fødselen starter julaften så jeg må være borte fra gutten min den dagen...

Skrevet

Huff ja det samme tenker jeg på med ungane mine, skal være hos foreldra mine på julaften :)))

 

Vi får knipe igjen den dagen :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...