Gå til innhold

Et lite spørsmål =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...er i slutten av uke 25 og har merka at når eg sitter sammensunket framfor dataen så presser magen mot ribbebeina....lager liksom sånn trykk mot mellomgulvet mitt ganske så ubehagelig...flere som har det sånn....?????

Merker også at den lille sparker mot ribbebeina mine...er ubehagelig og eg må liksom skifte stilling....hmm.

Flere som merker dette....alt i uke 25 liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker det i uke 20! Len deg godt bakover i en god stol foran PCen - det er digg (og også eneste måten å sitte på etter hvert :o)

Skrevet

Off.. Jeg har det sånn nå.. 20+3... Ekkel følelse.. Jobber foran PC hele dagen... Sukk.. Går ut over ryggen, blæra, ribbena og lungene... Holder snart ikke ut lengere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...