Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei...er i slutten av uke 25 og har merka at når eg sitter sammensunket framfor dataen så presser magen mot ribbebeina....lager liksom sånn trykk mot mellomgulvet mitt ganske så ubehagelig...flere som har det sånn....????? Merker også at den lille sparker mot ribbebeina mine...er ubehagelig og eg må liksom skifte stilling....hmm. Flere som merker dette....alt i uke 25 liksom....
Fløffy Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Merker det i uke 20! Len deg godt bakover i en god stol foran PCen - det er digg (og også eneste måten å sitte på etter hvert )
Minigull07/11 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Off.. Jeg har det sånn nå.. 20+3... Ekkel følelse.. Jobber foran PC hele dagen... Sukk.. Går ut over ryggen, blæra, ribbena og lungene... Holder snart ikke ut lengere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå