Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er faktisk forbanna her. Er skuffet på vegne av en ekte bimjente. Hun fødte i dag, etter en lang fødsel. Og hva er det som har skjedd? Jo, da innlegget kom, da var det viktigere med å få meg seg den daglige "hva skal vi ha til middag i dag"? enn å klare å gratulere en person som har blitt mamma. Denne personen har aldri noensinne gjort noen her inne vondt. Ei heller snakket bak noens rygg. Er ei kjempe jente, og som fortjener mer enn dette. Så at noen har dytta det opp igjen, og det skulle bare mangle. Er ikke mange dagene siden ei anna ei heller ikke fikk gratulasjoner. Er ikke vanskelig å si gratulerer, er det vel?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Skulle ikke tro det.... Hva er det som er så innmari viktig med å vite hva alle skal ha til middag idag da? Synes vitterlig det at man kan gratulere når noen føder her inne ja! Hadde ikke dere syntes det var koselig med en garavtulasjonshilsen den dagen dere føder? Hadde dere ikke blitt skuffet hvis andre folk var mer opptatt av hva andre skal ha til middag? Hvis dere har så ufattelig dårlig fantasi når det gjelder middag, så let på nett da!! Gratuler de som føder sier jeg bare! De har nettopp vært igjennom det største i livet!!
PintSizedDictator Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Helt enig.. Gratulerer de eg får med meg...men pga. unødvendige tråder så blir de fort dyttet ned desverre... Så eg benytter anledningen til å gratulere alle som har født. E jempe missunnelig på dere:) Masse lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ja de jævla mat-trådene er bare helt meningsløse!! Avslører ganske raskt hvem som ikke har et liv.......
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Man må jo ha mat, selv om andre føder!! Men det er jo så mange her som har så supre mannfolk så da kan jo heller de lage middag!
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Tja...hvis eg vil ha middagstips så går eg heller inn på matprat.no f.eks;) Det e jo veldig kjedelig for de som blir dyttet ned hele tiden før noen får sjansen til å svare... Og så føler man seg litt teit av å dytte opp egne innlegg for å unngå at folk går glipp av de hehe... Skal ikke vær lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå