Tigermor. Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Har lagt ut mine første magebilder...noen som vil se?? =)
Tigermor. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 Ehh, må vel legge til en link... http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/489191/offset/0 Ble dette rett da? er ikke god på data =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Fått bra med mage allerede jo! Koselig det! Fin mage!
hm hm Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Sikker på at du ikke er lenger på vei? Utrolig fin mage, ser at det er gravidmage jo! Jeg er 16 uker og ser bare halvfeit ut:( Er det første?
Tigermor. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Har en liten tilståelse å komme med da, og det er at dette bildet er tatt en time etter at jeg spiste middag, og magen vokser litt da (ikke så veldig mye), men for bare et par dager siden var magen flat når jeg våknet om morgenen...det er den IKKE nå...våkner med kul! Har nå etter middag kjent 2 harde spark fra babyen...er ikke tvil om at det er den jeg kjenner...begynner derfor selv å lure på om jeg er lenger på vei...eller om det kan være 2 dær inne =) Hjelpes...
hm hm Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Er du førstegangs? Du får gå til jordmor og få henne til å lytte etter om det er 1 eller 2 hjerter som slår;)
Tigermor. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 Glemte å si at jeg er andregangs =) Har en gutt på 4år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå