nurkimagen.com Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 babyen min på 4 mnd vil ikke ha morsmelk, mme, tar ikke flaske eller kopp. Ammingen har vært et slit den sisten mnd. Idag gav jeg han grøt, og han likte det! Men kan jeg gi grøt alle måltider fra nå av? Hvem vet? Kan jeg bare kutte ut ammingen? Han får jo morsmelk i grøten!og hvor ofte skal han ha grøt? like ofte som han får melk?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Uff, høres ut som litt puppenekt, gå inn på Ammedebatten, der er det noen flinke som kan hjelpe deg. Ellers vil jeg anbefale å kontakte en ammehjelper. Du kan og gå inn på www.ammehjelpen.no Her er en god link: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=118 Babyen trenger melk ja! Lykke til.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det blir nok for mye grøt. Hva skjer hvis du gir ham ren mm fra skje? Tar han den da?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 ta kontakt med helsestasjonen i morgen tidlig. De gir deg råd:) har du prøvd med ulike sorter mme? Eventuelt lage velling ( veldig tynn grøt, som suppe,) og gi ham?
nurkimagen.com Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 har ikke prøvd velling, hvis det er noe annet enn grøt. Helsestasjonen har ikke så mange råd, var der idag. Han liker melken, så tror ikke det er grunn til å prøve noe annet, virker mer ut som han ikke klarer å svelge. Nå har jeg lyst å gi opp hele matingen! Men mat må¨han ha, stakkar... takk for kjappe svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå