Gå til innhold

Hvor mange er vi her med 10 + / - dager igjen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er formen ?? =)

Jeg har 9 dager igjen, og formen er ok....litt vondt i bekkenet, men får sove hele natten, det hjelper mye ...kun 1 tissepause om morgningen ;)

Ikke probl i rygg å sånt enda, heldigvis.....kjenner jeg er litt utålmodig, men synes faktisk det var verre for en mnd tid siden for da var det nærme, men fortsatt en stund igjen lixom....hihi.....

Nå vet jeg ting kan skje hva tid som helst, tror det hjelper litt sånt jeg slapper litt mer av på en måte......!! Hva med dere da?? Hvordan har dere det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager igjen her (kanskje??)... Formen er bra, litt sliten i ryggen hvis jeg går mye. Er generelt veldig trøtt og tillater meg derfor å sove når jeg kan. Vet det er viktig å ha ladede batterier når fødselen kommer.

Klarer meg stort sett uten tissepause om natten.

Er ganske rolig mtp fødsel. Mest spent!

Vi venter nr 2..

Skrevet

7 dager igjen, venter nr 2. Ganske lei, men ellers bra form. Fått mye vann i kroppen de siste 2 ukene, er ganske plagsomt, men forsvinner heldigvis fort etter fødselen.

Skrevet

Har 4 dager til ul termin... Formen er grei, men er sliten pga. konstante murringer/modningsrier...

Skrevet

Jeg har 6 dager igjen til ul termin. Er i fin form, men ganske lei. Det gjør ingenting om noe skulle skje tidligere:)

Skrevet

Har 6 dager igjen og er sliten og lei. Håper hun kommer snart

Skrevet

11 dager igjen, og klar, men det er visst ikke babyen...syns bekkenløsningen er litt bedre så babyen nærmer seg vel bekkenet- er ikke festet- det er nr. 2.

Sover dårlig om natten og har vondt for å sovne... slitsomt det...

Har slått meg til ro med at baby kommer nåe den er klar og har verken prøvd det ene eller det andre av sex, krydret mat, bringebær eller lakserolje.... jeg skal hvile babyen ut...

Skrevet

Hei!

Jeg har 10 dager igjen, og formen er relativt grei. Sover hele natten, men har litt vondt i ryggen.(Begynner å bli tungt å bære på alt dette foran...) Dessuten har jeg fått litt vann i føtter og hender pga varmen, og det er ikke noe behagelig.

Slimproppen gikk for 4 uker siden. Får murringer i rygg og mage av og til, men det er sjeldent... Kjenner av og til at hodet hans "borrer" seg nedover i bekkenet. (Hodet er festet.) Jeg har hele tiden hatt en følelse av at jeg kommer til å gå ca. 1 uke over terminen.

Jeg begynner å bli litt lei nå. Prøver å slappe av hjemme mest mulig. I dag, derimot, skal jeg ut og handle inn de siste småting, som amme-bh og ammeinnlegg...

Gleder meg SÅ til å treffe denne lille gutten min =)

Skrevet

Har 26 dager igjen....føles som om fødselen e lysår unna:P

Selv om jm var så å si sikker på at eg kom til å føde innen neste kontroll...som e 26 juni;)

Formen e bedre nå enn den har vært...bekkenet har stabilisert seg litt nå som jenten har lagt seg med hodet ned og festet seg....så da e det bare å vente og håpe at vannansamlingene i kroppen forsvinner snart også:)

Lykke til alle sammen:D

Skrevet

Nei fydda....26 dager e da heeelt feil...16 dager skulle det stå:P

Skrevet

2 dager igjen til ul termin her... Akkurat i dag er ikke formen på topp, har litt hodepine og føler meg generelt slapp. Men senest i går var jeg i kjempeform, nå som jeg har teipet bekken, slik at jeg kan fungere på tross av bl. Men synes godt at beibien min kan finne ut at h*n skal komme ut nå... Gjør ingenting, det..! :)

Skrevet

Har 13 dager igjen til termin. Og dette er det lengste jeg noengang har gått gravid ( fikk 1 mann uker før, og sistmann 14 dager før)- har skikkelig nedtelling og ligger og kjenner etter symptomer hele tiden - plagsomt!

Feira bursdag i går, og i dag tilbringer jeg dagen på sofaen, helt utslitt :-)

Men ellers i strålende god form til fødeklar å være. Sover godt uten å måtte opp å tisse, ingen bekkenløsning og kynnerne syns jeg er helt greie. Bare gleder meg VELDIG til å få lillepia ut - Heia vennen, alt ligger klart og venter på deg - baare å komme! :-D

Skrevet

12 dager igjen å formen er litt opp og ned, er så veldig plaget med halsbrann så det blir godt å få ut nurket:o)

har vært sykemeldt siden februar grunnet BL, vanskelig å få gjort noe hjemme, men alt er nå klart så nå vil jeg føde:)

Skrevet

1 dag igjen til termin. Dagene er ok, men natten er fæl. Har bekkenløsning som gjør mest vondt om natta, og jeg må opp på do minst 3 ganger hver natt. Har murringer som kommer og går, men ingen virkelig følelse av at det starter snart.

Gleder meg fryktelig til å møte lillebror da, og det holder humøret oppe :-)

Skrevet

19 dager igjen, halebeinet gåent, ryggen gåen og hele kroppen hoven + halsbrann... *iiiiiiiiiiiiik* men still going strong, blir mulig satt igang kanskje enste uke... * i allefall iiiiiiiiiiik* :)

i natt har jeg siden kl 3 vært på do å tissa hver time fram til kl 12 i mårest, sammenhengende har jeg kanskje fått fire timer søvn mellom halsbrann og tissing :P

Skrevet

jeg har 6 dager til termin, og formen er egentlig grei. har ikke sovet noe i natt pgr vondt i ryggen å nedover lårene. og kom litt blodslim etter toa besøk hmm endelig å modnes litt kanskje.

Skrevet

Har 6 daga igjen.. Juhuuu... ;o)

Formen e ok, e veldig plaga med bekkenet, spesielt i ryggen + at det føles ut som om hele greia e lealaus..

Full av energi, masse kynnere som æ håpe vil ta sæ snart opp og bli te nokka..

Lenge sia æ har fått sove ei hel natt, og priser mæ lykkelig over at æ slepp å stå opp om natta for å tisse og at æ ikkje har kjent nokka te leggkrampen denne gang.. ;o)

Her har æ prøvd å stått i stua å hoppa, hatt sex (blir vel mere av det vil æ tro), spist kanel (gikk en hel dag med kanel smak i kjeften) og gått litt turer (nokka ryggen min protestere vilt på)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...