Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Tror jeg må "ut av skapet" i helgen,og fortelle nyheten til familien. Er 11 + 3 da, så det er vel rimelig trygt ? Var og sjekket for en uke siden at alt sto bra til (ul) med lille. Har nå fortalt gutten min på tre år at mamma har en baby inni magen, og han vil veldig gjerne se den. Kikker inni navelen min, og påstår å ha øyekontakt med lillesøter/bror, hehe. Har ihvertfall fått mage allerede, er litt rund fra før - men har ikke sååå mye mage. Flere som har begynt å vokse i omkrets ?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er bare i uke 8, men merker at magen min har endret seg. Jeg har enormt god matlyst og selv om jeg prøver å spise sunt har nok det en del med saken og gjøre - selv om jeg håper det meste er luft.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det spiller vel ingen rolle om de får viet det nå? Du kan jo miste i uke 15 eller 17 også... Noen garanti har du dessverre aldri!
juniorkrabaten Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Har også måtte slippe ut hemligheten:) og i går hentet jeg ned gravid buksene mine:) er 11+ 2 har fått mage mye tidligere denne gangen enn sist men har hørt fra andre at det kan være tilfelle dersom du blir svanger igjen inne 4 år etter forrige svangerskap.
juniorkrabaten Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 så utrolig hygglig av deg da Anonym! flere sure oppstøt å dele med oss andre kanskje?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Har lurt på om jeg må opp for å hente mine "omtendighetsbukser" også ja. Men får snart lønn, så jeg får kjøpe meg noen vanlige med litt klaring i livet i første omgang. Siden det er så tidlig, føler jeg meg mer feit enn strutte gravid - men det går nok over når det begynner å fylles opp inni der. Er klar over at det er mulig å miste seinere i svangerskapet også, men har et prinsipp om å vente til uke 12. Da blir ikke ventetiden sååå lang for besteforeldrene heller :-)
fikk jente 090108 Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er 11+2 i dag, og har nettopp tatt fram noen gravidbukser.... må nok bare fortelle det til folk... jeg har også en ekstrem matlyst, som jeg håper skal roe seg etterhvert...
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Oj,.. jeg har ju måtte rydde ut halve skapet mitt :/ Å jeg som bare er 7 uker på vei!!! Er bare såå oppblåst, tror jeg...hm..
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Kjekt å høre at det ikke bare er jeg som sliter. Jeg begynner på min 7. uke nå, så det er neppe babyen som tar all plassen, snarere er det fordi jeg er så oppblåst. Har også lagt vanvittig mye på meg de siste tre ukene fordi jeg har stumpet røyken. Spiser og spiser og spiser. Sukk...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Oj, henger jeg litt etter jeg da? Jeg har ikke fått noe mage jeg Jeg er 10! Har litt noen ganger, men det er nok bare fordi jeg er lit oppblåst antar jeg
fikk jente 090108 Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Dette er mitt 2. svangerskap, jeg fikk ikke mage så tidlig første gang. Er det ditt 1. svangerskap, januarbebisen?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Ja, jeg er i slutten på uke 9, og i helgen kom bestemor å strøk meg på magen og sa at man skulle nesten tro det var liv der, så da var det bare å fortelle nyheten da. Pappa hadde skjønt det sa han, og han hadde tenkt å spørre samme kvelden om noe var på gang.. Har måttet kjøpe meg nye klær alt, og må nok kjøpe mere snart, for jeg har uhyre lite å ha på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå