Gå til innhold

GRRRR JEg blir så irritert på gubben.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til så hender det at jeg enten har det så travelt at jeg ikke får hengt opp klær til tørk eller at tørketromla er opptatt. Da blir de reine klærne lagt i en kurv på vakserommet til jeg er ferdig med det jeg mågjøre (som fesk å bli ferdig med middagen) eller til tørketromla blir ledig.

Så har da gubben en lei uvane. Når han kommer hjem så slenger han bare fra seg arbeidstøyet (med sot og olje og maling og det hele)

Hvor som helst på vaskerommet. Ofte på det som er skittent. De skal jo vaskes uansett da, men dette er snakk om ting som kan sette varige flekker, så jeg syns han skal ta litt hensyn.

Men ikke så få ganger har han slengt klærne sine på de reine klærne. og da må jeg jo vaske alt på nytt jo. I dag var det mine hvite bluser som fikk gjennomgå. får håpe jeg får dem hvit igjen. Han har ødelagt ungenes bunadskjorter og min nyeste kjole på den måten. ARGH. Men tror dere det nytter å si noe. neida, da blir han drit sur og mener det bare er kjeft å få her i huset. Men jeg må da får svarte få si til han at han ikke må slenge skitne klær rundtforbi på vaskerommet, han har jo fått knagger til å henge dem på. Kjefter jeg jeg ikke, jeg sier det med vanlig stemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å vise hensyn! hadde blitt så sinna jeg.. han hadde nok fint fått lov å vaska klærne sine selv....!

Skrevet

Hm, hva med å prøve å ikke vaske arbeidstøyet hans når han legger det på de rene klærne? Om han spør hvorfor de ikke er vasket, kan du si at de ikke lå på rett plass...hehe...

Skrevet

Han vasker arbeidtøyet sitt selv uansett. Men han slenger det jo bare fra seg i tide og utide over alt på vaskerommet. Han har egen skittentøyskurv til det til og med, men den bruker han ikke. Når jeg skal vaske klær så må jeg lempe bort hans arbeidstøy først.

Skrevet

Kanskje ein eigen balje til hans kler kunne hjelpe? Sei at den er til arbeidskler spesielt.

Skrevet

OK, var visst litt tidlig ute.. Du har prøvd det, ja...

Skrevet

Hadde blitt forbannet jeg også, men har svært lite tålmodighet med menn om dagen da... Tror jeg rett og slett hadde gjemt de og sagt jeg ikke hadde sett de. Eller putta de i skapet hans og sagt jeg trodde de var rene når de lå med de rene klærne. GRRRRRRRRRRRR

Gjest thricane
Skrevet

haha, han kan komme hit og ødelegge min nye, hvite kjole, så skal han få høre hvordan det høres ut når man virkelig ikke annet enn kjeft får:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...