Gå til innhold

Mange med negative erfaringer fra sykehusdietten`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er vekten etter at man har tatt kuren, går man fort opp igjen?? Jeg og mannen min vurderer å ta denne før vi drar til syden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke annet enn at den var umulig å gjennomføre for meg, he he;o) Suppen ble jeg kvalm av etter noen dager og det var pyton å ikke kunne bestemme selv ha jeg skulle spise...tenkte jo ikke på annet enn mat...for meg funket det mye bedre bare å tenke over hva jeg puttet i meg og å trene....sprakk etter 3 dager jeg;o)

Skrevet

Jepp, sprakk på dag to, ville spy av den suppa! Startet heller med rugknekkebrød og pilates, funket veldig bra det, gikk ned alle kiloene jeg ønsket før sydenturen. :o)

Skrevet

Takk for svar :) Den suppa ser jo ikke akkurat fristende ut da, kanskje jeg bare skal prøve alt jeg kan å spise "vanlig" sunn mat.

Skrevet

jeg gikk ikke ned i det hele tatt,og fulgte kuren skikkelig!!Ble bare dritlei og kvalm av suppa tilslutt!

Skrevet

-4 kg og 0 opp igjen! :-) Men holdt på med pilates også da. Æsj, typisk mef og knekke ribbein rett før sommeren, har måtte holdt opp å trene i 1 mnd nå :-((((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...