Kari-mor :) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hvordan er vekten etter at man har tatt kuren, går man fort opp igjen?? Jeg og mannen min vurderer å ta denne før vi drar til syden.
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ikke annet enn at den var umulig å gjennomføre for meg, he he;o) Suppen ble jeg kvalm av etter noen dager og det var pyton å ikke kunne bestemme selv ha jeg skulle spise...tenkte jo ikke på annet enn mat...for meg funket det mye bedre bare å tenke over hva jeg puttet i meg og å trene....sprakk etter 3 dager jeg;o)
Mille** Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jepp, sprakk på dag to, ville spy av den suppa! Startet heller med rugknekkebrød og pilates, funket veldig bra det, gikk ned alle kiloene jeg ønsket før sydenturen. )
Kari-mor :) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Takk for svar Den suppa ser jo ikke akkurat fristende ut da, kanskje jeg bare skal prøve alt jeg kan å spise "vanlig" sunn mat.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 jeg gikk ikke ned i det hele tatt,og fulgte kuren skikkelig!!Ble bare dritlei og kvalm av suppa tilslutt!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 -4 kg og 0 opp igjen! :-) Men holdt på med pilates også da. Æsj, typisk mef og knekke ribbein rett før sommeren, har måtte holdt opp å trene i 1 mnd nå :-((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå