yasmina Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Ja, da var jeg paa sykehuset naa. Laa i sengen lettere utaalmodig og spent. Mini skulle tas med snitt kl 0800 neste dag. Kikket litt paa TV og la meg til aa sove i ti tiden, kom inn en dame og skulle maale og teste det meste. Fikk fullt utslag paa rier uten aa kjenne saa mye til det, men fikk iallefall klar beskjed om at mini nok ville ut snart og at jeg maatte gi beskjed hvis jeg fikk smerter for da maatte kanskje snittet tas i loepet av natten. Utrolig nok sovnet jeg og sov forholdsvis godt, vaaknet i 6 tiden den 13 juni og ringte mannen. Maatte dobelsjekke at han hadde klart aa staa opp. Var ikke intressert i at han skulle forsove seg. Men en time senere var han paa plass.... Var paa operasjonsrommet presis kl 0800 og ikke lenge etter var mini ute. Husker at det foerste jeg tenkte var " Gud, hvor kommer alt det haaret fra ??? " Eldstemann begynte saavidt aa faa haar da han var 8 mnd. Da vi kom tibake paa rommet vaart var det foerste vi gjorde aa ringe eldstemann som da var 15 mnd. Hadde daarlig samvittighet for at jeg ikke hadde vaert der da han vaaknet om morgenen, men jeg var ikke savnet. Han koste seg med tanten og onkelen sin.... Ja, mye har skjedd i loepet av det aaret. Kan nesten ikke tro at det har gaatt saa fort. Men det har vaert et flott aar og vi har mye aa vaere takknemlige for !!!! Det merkes ekstra godt dette aaret hvor vi har opplevd saa mye flott og min soester og hennes mann saa mye faelt. Blir litt emosjonell paa slike dager, blir vel enda verre i morgen og for ikke aa snakke om paa mandag da min soester og hennes mann kommer hit og vi skal feire ettaarsdagen enda en gang Oii... Ble langt dette, men takk til de som gadd lese !
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer med 1 åring =) 1 år går fort. Synes de nesten 23 årene siden 1.mann ble født har gått rasende fort også. Og nå skal han bli pappa for aller første gang. =)
yasmina Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Hehe... Tror gjerne resten ogsaa aar saa fort,ja. Syns naa nettopp du fortalte at han skulle gifte seg..... Naar blir du bestemor da ?
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 i desember =) Han giftet seg for nesten et år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå