Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har sett den,har du? Har du noen meninger om den?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Nei, men skulle gjerne sett den...
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Hvor har du sett den? Ikke hørt om den engang før jeg...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Har en bror som er veldig opptatt av dette emne:)) Du får betillt den på nett,ikke så dyr faktisk!! Filmen må du se endel ganger før du klarer å skjønne og tenke som de sier i filmen/dokumentaren.Jeg har ikke sett den mange nok ganger til å påstå at jeg følger det de sier,men min bror har sett den nok ganger.Har har forandret seg totalt fra en slabedask til en skikkelig dyktig business mann på bare noen mnd:))) Om det har noe med filmen å gjøre vet jeg ikke,men han mener at livet har blitt noe annet etter denne....
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Fasinerende... Jeg må bestille den jeg også da tror jeg. Ikke at jeg har tid til å se film så mange ganger da, men hadde sikkert hatt godt av å endre tankesettet litt. :-)
Ellabella* Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Ja, jeg lastet den ned jeg :-) Fikk meg til å tenke på hvordan jeg tenkte...
dama Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 jeg har sett den... lærte ikke noe nytt egentlig, for jeg har vært overbevist om at det er sånn alt henger sammen lenge........ bra at budskapet blir spredt...
mie76 Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Hva slags film er det, da? Og hva er budskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå