Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 uten å holde fest, tror dere vi får brylluppsgaver i etterkant når vi forteller at vi hat giftet oss? ikke for å virke grisk eller noe , men jeg lurer virkelig....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Du virker jo litt grisk da... Du får nok ikke like mange som hvis du holder selskap iallfall.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Tja, kanskje av de nærmeste med mindre de blir skikkelig snurt. Men man betaler jo i utganspunktet for å få komme i selskapet med gaven da, så... Jeg hadde ihvertfall ikke gitt gave hvis det ikke var en av mine aller nærmeste.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 HI tenkte mest på fra de nærmeste da, sånn som foreldre og besteforeldre. vi har ikke råd til å gifte oss, men har lyst til å gifte oss. har ikke lyst å spørre foreldrene våre om penger til bryllupsfest
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Vi fikk i alle fall en oppmerksomhet fra våre foreldre og besteforeldre. Ingen fler. Men gavene var ikke poenget med å bli gift heller da.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 nei, selvfølgelig ikke, men jeg kom bare til å tenke på det. men heldige de som får flere titalls-tusen av foreldrene å feie bryllup for og attpåtil presanger
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Hvorfor gifte dere hemmelig? Det trenger ikke koste noe ekstra om dere ber familien. Det er festen/middagen som koster og da kan dere invitere til spleisemiddag/buffet der alle tar med sin del. Lokale trenger dere ikke. Naturen kan brukes!
Gjest -<<- Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Alle jeg kjenner som har gjort det, har fått gaver fra type nærmeste venner/familie. Og slike som oss, som forsåvidt gifta oss hemmelig men kjørte fest i etterkant fikk en del gaver til den.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Vi gifta oss "hemmelig", hadde kun foreldrene på middag etterpå. -men vi fikk gaver av besteforeldre, søsken og nære venner. =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå