Gå til innhold

Hvis vi gifter oss hemmelig`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten å holde fest, tror dere vi får brylluppsgaver i etterkant når vi forteller at vi hat giftet oss?

ikke for å virke grisk eller noe , men jeg lurer virkelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker jo litt grisk da...

Du får nok ikke like mange som hvis du holder selskap iallfall.

Skrevet

Tja, kanskje av de nærmeste med mindre de blir skikkelig snurt. Men man betaler jo i utganspunktet for å få komme i selskapet med gaven da, så...

Jeg hadde ihvertfall ikke gitt gave hvis det ikke var en av mine aller nærmeste.

Skrevet

HI

tenkte mest på fra de nærmeste da, sånn som foreldre og besteforeldre. vi har ikke råd til å gifte oss, men har lyst til å gifte oss. har ikke lyst å spørre foreldrene våre om penger til bryllupsfest

Skrevet

Vi fikk i alle fall en oppmerksomhet fra våre foreldre og besteforeldre. Ingen fler. Men gavene var ikke poenget med å bli gift heller da.

Skrevet

nei, selvfølgelig ikke, men jeg kom bare til å tenke på det. men heldige de som får flere titalls-tusen av foreldrene å feie bryllup for og attpåtil presanger

Skrevet

Hvorfor gifte dere hemmelig? Det trenger ikke koste noe ekstra om dere ber familien. Det er festen/middagen som koster og da kan dere invitere til spleisemiddag/buffet der alle tar med sin del. Lokale trenger dere ikke. Naturen kan brukes!

Skrevet

Alle jeg kjenner som har gjort det, har fått gaver fra type nærmeste venner/familie.

Og slike som oss, som forsåvidt gifta oss hemmelig men kjørte fest i etterkant fikk en del gaver til den.

Skrevet

Vi gifta oss "hemmelig", hadde kun foreldrene på middag etterpå.

-men vi fikk gaver av besteforeldre, søsken og nære venner. =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...