Gå til innhold

Ang modenhet/stripping! Glad for svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg var hos jordmor spurte jeg om hun kunne sjekke modenhet/evt strippe meg.. Er en dag over termin.. Men hun fikk det ikke til, livmorhalsen lå så langt bak at hun ikke "rakk inn".. Det vil jo si at jeg ikke er spes moden enda.. snufs..

Jeg spurte om hvor lang tid det kunne ta, men fikk ikke noe spesielt svar på det, men forsto som om det ikke trengte og ta såå lang tid.. Hun fortalte ofte at livmorhalsen jobber seg ned/fram da man kjenner stikking..

Noen her som har opplevd det samme, evt hvor lang tid tok det før dere ble modne, og livmorhalsen kom frem/ned?

Skjønte ikke helt dette her jeg, noen av dere "erfarne" som vet? Trodde det var mormunnen man sjekket jeg, men det går kanskje ikke da ikke livmorhalsen er kommet ned/fram?! HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mormunnen er nederste del av livmor halsen så da er du ikke moden nei.. det er helt umulig og si altså .. jeg var moden med 2 cm i tre uker før jeg fødte , mens venninden min var ikke moden og fødte et par dager senere..

Skrevet

Da er det med andre ord faktisk mulig og føde selv om man ikke er moden da!?? Det visste jeg ikke :) Men det ga meg håp.. hehe..

Andre med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...