Gå til innhold

Dere med to tette/ to barn. Hva slags bil har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter på nr.2 og har en gutt på 20 mnd.

Vi skal kjøpe ny bil, men det er jo så vanskelig... Finner ikke den ultimate bilen, vi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en volkswagen passat, den er helt super:)

Stor plass i bagaserommet og fin plass i baksetet:)

Vi har en på 2 år også kommer det en ny en i august:)

Skrevet

Vi har hatt Ford Focus stasjonsvogn=)

Super bil - plass til to barnevogner ved siden av hverandre/eller tvillingvogn.

Lykke til med bil og barn=)

Skrevet

Har en Audi A4 stasjonsvogn 2005 modell - er grei plass i den, men våre blir ikke så tette at vi har behov for søskenvogn (2,5 år).

Skrevet

me har nettopp kjøpt en opel vectra (2005 modell), kjempe fornøyd me den. store seter i baksetet (plass til 3 bilstoler) å veldig stort bagasjerom :) hadde audi A4, men syns den va for liten, trangt i baksetet å lite bagasjerom..

Skrevet

Audi A6, får plass til tre barneseter i den og tvillingvogn baki.

Skrevet

Får en til når storebror fyller to.

Har en Volvo v70 stasjonsvogn. Veldig god plass baki bagasjen, så jeg tror det skal gå fint å få inn søskenvogna. Egentlig er det god plass i baksetet og. I allefall for voksne passasjerer. Men de svære bakovervendte stolene som kommer etter babystolen ruver uansett!

Skrevet

Vi har Passat stasjonsvogn. Har en på 2 og en til på vei - det er mer enn god nok plass til det.

Skrevet

Vi har audi A4 vi. Helt grei plass, men blir trangt med stoler som er bakovervendte, uansett hvem bil man har... :/ Spes for mannen min som er lang... Hehe for min del er det mer en god nok plass:)

To vogner ved siden av hverandre bak, er det ikke plass til, men søskenvogn går nok inni. Har ikke prøvd, men må finne ut av det til nr to kommer.. Går nok fint:)

Den ultimate bilen finnes ikke.........

Skrevet

Vi har en Volvo V40 stasjonsvogn. Har en på snart to og et halvt, og venter nestemann i juli. Jeg har oppdaga at en Emmaljunga tvillingvogn vil ta absolutt all plass i bagasjerommet (80 ganger 100), så jeg vil ikke anbefale vår bil!

Skrevet

Det er akkurat Volvo V40 vi har, og den har altfor lite bagasjeplass, så ikke noe særlig om man har flere enn 1 barn, nei!

Skrevet

æ har en ford eskort 96 mod stasjonsvogn, syns d e go plass i den.. får fint plass t stor bagvogn i bagasjerommet og grei plass t fotan:O)

har en gutt på strax 2 å vente nr 2 i juli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...