*Ametyst81* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Snakket med prest i dag, og han sa at "fields of gold" ikke passet seg i kirken!! Har aldri hørt på maken??!! Nå må solist og vi finne en ny, regnet med at den sangen var "bankers" men den gang ei!! Gifter oss i juli, så må forte oss litt..Tips??
Jippi! Maibaby! Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ga han dere noen grunn til at han mente den var upassende? Kan ikke finne noe i teksten som skulle gjøre den uegnet i kirken... Vet mange prester synes det blir feil å spille f. eks. Imagine i kirken, men den har jo en klar "antireligiøs" tekst... Jeg vet ikke helt om jeg hadde godtatt at presten skulle "avgjøre" hvilke sanger vi skulle ha om han ikke kunne komme med en god grunn...
*Ametyst81* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Nei sa bare at den ikke var passende på en sånn dag..Ble så paff at jeg ikke fikk sagt mer om den saken. Var det ikke noen her inne en gang som ikke fikk synge All you need is love, i kirken, fordi Beatles ikke var passende? Tåpelig at hver enkelt prest kan bestemme dette syntes jeg.
Jippi! Maibaby! Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Kan han bestemme det da? Her vet jeg at de kan legge noen "føringer", men de har ikke noe vetorett i en privat seremoni.... Jeg tror jeg ville prøvd å ringe ham nå som du har fått summet deg litt, og bedt om en begrunnelse.
*Ametyst81* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Ja jeg får ringe han i morra tenker jeg..
anka81 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 vet ikkje om du liker dei, men vi skal ha to sanger i kirka.. det er you raise me up og can you feel the love tonight... Bare ett tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå