Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hva er de fineste kjærlighetssangene dere vet av? skal brenne meg cd til fødsel og trenger tips til rolige og fine sanger:)
Mona2 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Ville heller satt på noe rock eller noe som gav energi, jeg da..... Radion stod på når jeg fødte nr.1, men kunne gjerne kastet denne ut av vinduet om jeg fikk muligheten, den bare irriterte meg så mannen min var pent nødt til å slå den av.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 hehe planen min er techno i startfasen faktisk, for jeg får så ille adrenalinkick av det.. så tenker jeg rolig dempet musikk under selve pressingen og alt det:)
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Ha-ha,tror det måtte blitt rockemusikk her også! Passer det ikke med "black hole sun" eller "into the great wide open" når hele flokkefølget skal stå å glane meg rett inn slufsa? Huff,er visst bare pølsevev på meg idag.... sorry!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 hehe siden jeg blir alenemor har jeg tulla med at jeg skal ha den sangen: here i go again on my own og prøve få han ut akkurat på refrenget hehe:P men nææ era har mye bra:)
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Ha-ha-ha,jeg dauer! Lage theme-musikk til sin egen fødsel,med bare "treffende" låter! Konge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå