vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Kommer helt an på om det er 3-hjulingen du snakker om?
På vei igjen <3 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har! Den er veldig tung, og akkurat litt for bred til at man får den inn de fleste dører. Jeg solgte min rimelig kjapt, men angrer nå. Den er helt super ute i terrenget, om du ikke tenker å gå i butikker med den...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har brukt denne i 8mnd nå, og er kjempefornøyd! Den koster jo bare 1500kr,-, så man kan jo ikke forvente seg all verdens heller. Min går nå gjennom de fleste dører, går greit i bagasjerommet, begge barna har god plass, osv. Bruker den mye til å gå turer med og! (mine er 2år og 3mnd, og 8mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå