Gå til innhold

Erfaring med Carena tvillingvogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/hatt denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på om det er 3-hjulingen du snakker om?

Skrevet

ja! :o)

Skrevet

Jeg har!

Den er veldig tung, og akkurat litt for bred til at man får den inn de fleste dører.

Jeg solgte min rimelig kjapt, men angrer nå. Den er helt super ute i terrenget, om du ikke tenker å gå i butikker med den...

Skrevet

Jeg har brukt denne i 8mnd nå, og er kjempefornøyd!

Den koster jo bare 1500kr,-, så man kan jo ikke forvente seg all verdens heller.

Min går nå gjennom de fleste dører, går greit i bagasjerommet, begge barna har god plass, osv.

Bruker den mye til å gå turer med og! (mine er 2år og 3mnd, og 8mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...