Gå til innhold

Noen som kan roe meg ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 2 uker skal farmoren og farfaren til gutten min (som nå er halvåret) være barnevakt for første gang, over natten. Jeg har hatt han borte 1 helg før, men det var da hos mine foreldre, selv om jeg ikke vil føle det sånn, så føler jeg meg altså mye roligere og tryggere når han er hos mine foreldre.

Jeg tror nok at han kommer til å ha det bra hos dem, men kjenner jeg nesten begynner og gråte av tanken på å reise fra ham der. Åh, fælt at det skal være sånn...de er jo kjempetrivelige og snille folk, det er bare det at enkelte ting gjør de annerledes enn meg.

Uff uff...noen med noen beroligende ord til meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er da sammen med sønnen dems, det burde da være et tegn nok på at de vet hva de gjør og gjør det bra.....

Skrevet

Æh...den funka ikke.... :(

Skrevet

Jeg forstår godt den følelesen du har, det er som å levere barnet ditt til fremmede.. Jeg har ikke hatt min sønn på overnatting, men det er det flere grunner til. Svigermor eier ikke sosiale antenner, og derfor veldig vanskelig å sammarbeide med.

For meg er det vaskelig å gi noen støttende ord, men er svigermora de et ok menneske så går det nok fint:)

Skrevet

Takk for det. Hjalp littt=)

Er ett meget stressende folk disse svigersene mine...hit og dit, skal vise ham fram til gud og enhver. Slitsomt!

Når jeg har barnevakt, så synes jeg det er så greit at de har det trygt og godt på ett sted...får den søvnen de trenger osv...

Så er det jo vanskeligere å si fra om hvordan man vil ha det til svigermor, enn sin egen mor....

Skrevet

Du får trøste deg med at så lenge de er hyggelige mennesker som ønsker barnebarnet ditt alt godt, så går det bra!

Hvis du tror at barnet ditt blir sliten av å bli tatt med hit og dit, blir det jo uansett de som får jobben med å roe ham ned, da ;0), men det er kanskje noe du synes er mer slitsomt enn sønnen din?

Jeg har kommet fram til at det viktigste er hva vi gjør i hverdagen, som betyr noe for barnet, ikke hva besteforeldre gjør (som jeg eventuelt er uenig med) 1 gang i uka/måneden.

Tror det er først og fremst hvis besteforeldre skal være faste barnevakter på ukentlig basis, at det er viktig med felles kjøreregler. Jeg tror ikke du trenger bekymre deg så veldig :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...